we komen aan bij casa del huts en ik zeg 'koen ik weet niet of k dit wel kan..'
'k weet zeker dat je t kan t komt goed, je 2de kans!'
'oke dan..'
we stappen uit en koen maakt de deur open, we lopen naar binnen de woonkamer in.
voor ik t wist stonden hun monden open..
robbie rent naar me toe, pakt me stevig vast tilt me op en draait rondjes..
terwijl matt ook naar me toe wou lopen en ik zie zijn jaloezie in zijn ogen, t wordt toch niet weer zo n gezeik hoop ik?
'ik heb je gemist leann, k hou echt van je nogsteeds!' en hij kijkt me aan doet een arm om me heen en zegt 'ze is back boys!'matt kijkt naar de grond, en k loop naar m toe en geef m een knuffel.
'je blijft slapen neem k aan?' vraagt milo
'ja is goed! waar kan k slapen?'
'bij m-' wou matt zeggen totdat hij wordt onderbroken
'je kan wel op mijn kamer, k ben vanacht weg want ik ga stappen' zegt milo
'ja is goed' zeg ik
ik leg mn spullen op milo zn kamer, terwijl koen de kamer in komt gelopen.
'blij dat ik je heb meegenomen he?' vraagt koen met n lachje
'ja zeker k kan t gewoon niet geloven eigenlijk!'
hij komt naar me staan draait me naar zich toe en geeft me een kus op de wang.
'omdat k van je hou, mijn beste vriendinnetje'
'mijn beste vriend, wat voelt t goed dat weer te kunnen zeggen!'
en we knuffelen nog wat (niks raars kinders)
matthy komt de kamer in en zegt 'uh- oh sorry'
'nee matt niet raar denken t is niks!' zegt koen
koen loopt de kamer uit en geeft me een glimlach.
'dus hoe gaat t hier?' vraagt matt
'ja goed hoor! k ben zo blij dat ik terug ben'
'je gaat niet weer dezelfde fout maken he!?' zegt matthy lollig
'nee k ga je niet teleurstellen, en matt k wil ook niet te snel gaan..' zeg k
'nee snap ik'
'k moet eerst wat dingetjes oplossen en dan als we willen kunnen we ons weer focussen op ons 2 als we willen' leg ik uit
'leann mijn gevoelens voor jou zijn nooit weggegaan, dus weet dat ik ervoor opensta!'
en k pak zijn hand, en geef hem een kus op zijn wang, hij wordt rood en lacht lief.
:)