t is 25 dagen later..
inmiddels heb k wat aan mezelf gewerkt, alleen heb de de boys erg weinig gesproken.
en t is al bijna zover, casa del huts wordt verledentijd.k besluit koen een appje te sturen:
ik: hee koen, hoe is ie ermee?
k leg mn telefoon weer weg maar een paar seconden later heb k al een reactie!
koen: yoo, ja t gaat goed hoor! k hoop dat t goed is gegaan? en k heb een kleine verassing..
k krijg pijn in mn onderbuik, verassing?
ik: t is goed gegaan hoor, maar vertel op! verassing ;)
koen: zorg dat je binnen een uurtje ready bent! meer zeg k niet..
hij is t niet vergeten, k mocht binnen 25 dagen t verblijf uit!
k neem snel een douche en sta vervolgens met een handoek om me heen voor mn kledingkast.
hmmmm wat zou k aandoen?
mn ogen vallen op een rood jurkje, t rode jurkje dat matthy me had gegeven toen we gingen vieren dat we een jaar hadden..
dat kan k toch niet aandoen?
k besluit m van de kledinghanger af te halen en t een kans te geven.
hij staat nogsteeds zo mooi..
k besluit m aan te houden en doe mn make-up.
stijl haar of krullen? Krullen!
na 50 minuutjes ben ik al ready!
die 10 minuten duurde eeuwen, totdat ik getoeter hoorde.
k heb mn hakken aan en mn tasje en jasje aan.
k loop naar de deur..
doe m open..
en zie de mannen voor de deur staan!
ze hebben een limosine gehuurd!
'hee schat, wil je mee? of zeg je hier nee tegen?' zegt matthy
hij noemde me schat, i mean dat dooen de andere boys ook maar dit voelde toch anders..
'natuurlijk ga k mee!' zeg k blij
en matthy steekt zijn hand uit, en k pak zn hand.
koen geeft me een knipoog.
we stappen de limosine in.
we viben op de muziek totdat ik koen zijn telefoon zie pakken, en ik een appje krijg.
koen: leann, matt slooft zich een beetje uit, maar wel cute dit toch? was zijn idee ;)
k krijg een dikke glimlach op mijn gezicht.
ik: kaulo schattig! we maken dr een leuke avond van!
en koen geeft me een glimlach.
we komen aan bij t restaurant, en zoals bijna 2 jaar geleden deed matt weer de deur voor me open en pakte mijn hand.
k doe mijn armen door die van koen en matt.
matt zag dat ik t ook bij koen deed en zn blik werd wat wazig..
'hatsa weer een restaurant teroriseren!' roept robbie
'haha brabanders he' zeg ik
en hij geeft me een por wwardoor k in de lach schiet!
we zitten aan tafel lekker te eten, totdat de boys elkaar aankijken, en t lijkt wel alsof ze iets willen zeggen..
'l- lean we moeten nog iets zeggen..' zegt raoul
'vertel me niet dat er weer iets is gebeurt..' en k krijg een boze blik op mijn gezicht
'eumh, we gaan over 1 week uit casa del huts' zegt milo
'dus we dachten, wil je misschien bij ons slapen die dagen, aangezien er nog wat spullen van jou bij ons liggen' vraagt matt
en robbie kijkt me aan, k geef m de blik, want k weet precies wat hier aan de hand is en wat het plan van matt is.
'tuurlijk mop!' en k geef matt een kus
hij wordt rood, heel rood.
'gaat t matt, wil je anders mij eventjes bekijken, wordt je gelijk in een keer spierwit!' zegt robbie
'e- euh n- nee hoor' zegt ie en neemt een slok water
hij is sprakenloos, maar je kan aan zn kop zien dat ie erg blij is met wat ik zei en deed haha!
we zijn nog gezellig aan t kletsen en gaan weer met de limosine naar huis.