කාලය ගොඩක් ඉක්මනට ගෙවිල ගියා...
After 3 year
At HYBE main hallඅද ගොඩාක් කලබල දවසක් අලුත් idol කෙනෙක් එනවා HYBE එකට .එයාව පිලි ගන්න ... කට්ටිය හරි හරියට REDY වෙලා... මීඩියා එකෙන් පිරිල... ඒ වගේම FANDOM එකේ RICH MEMBERS ලාත් ගොඩක් ඇවිල්ල උන්න....
ඒ වගේම තව කෙනෙක් එනවා... ඒක HYBE එකට ලොකු අභිමානයක් .... එයා WORLD BEST MACKUP ARTIST කෙනෙක්......Meadia " සර් අපිට කියන්නකො ඇමරිකාවෙ idol කෙනෙක් වෙන එක reject කරල ඇයි කොරියා ආවෙ කියල.... "
සෙනග පිරිල කෑ ගහනවා .. අලුත් idol ව පිලිගන්න.....
ඇගිල්ලක් ගහන්න ඉඩක් නෑ....
එතනට ටේ කුකී සුගා ජිමී තව idol ලා පිරිල උන්න අලුත් කෙනාව පිලි ගන්න...??? " ම්ම්ම් ඇත්තටම girl කෙනෙක් මාව සම්පූර්ණයෙන්ම මාව change කලා... මට එයාට යන්න දෙන්න ලෝබ හිතුනා... ඒ නිසා මම එයා එක්කම ආයෙ කොරියා ආවේ..... ම්ම් හේතුව එයා තමා.... "
" වෝහූ................ "
අලුත් idol ව රතු වෙලා...." අපිට එයාව අදුන්වල දෙන්න පුලුවන්ද "
??? " ඔව් sure baby... එන්න.... "
එතනට ආවෙ too sexy dress එකක් ඇදපු බෝනික්කියක් වගේ කෙල්ලෙක්... හීල්ස් දාලා... මේකප් එක පට්ටම ලස්සනයි ...
???? " මේ ඉන්නෙ එයා... මගෙ life එක change කරපු dall "
ටේගෙ ඇස් උඩ ගියේ සෑහෙන වෙලාවකට පස්සෙ.... ඒ කෙනාව දැකල .... අදුර ගන්න සෑහෙන වෙලාවක් ගියා...
අලුත් අයිඩෝල් අර සෙනග දාහක් මැද්දෙ කෙල්ලව hug කලා...එකම හූවයි කට්ටිය කුකීට ලැජ්ජයි හොදටම....
Tae " නෑ... නෑ... වෙන්න බෑ... අන්ද්වේ ....
" චීනූ.... එයා ඇයි මෙහෙම එයා වෙනස් වෙලා... එයා ඇයි හෝසොක්ව hug කරේ එයාමද මේ නෑ වෙන්න බෑ... ඒත්... අනේ..."
ටේගෙ මනස ආයෙම අව්ල් උනා....
Hobi " මේ තමා මගෙ බාර්බි... "
Tae " අන්ද්වේ එහෙම වෙන්න බෑ.... "
😫
.................................................................
3 year beforeචීනූ ඇමරිකා යන්නෙ කුකීගෙ යාලුවෙක් ලගට ජින් ඔප්පා ලගට....
එයාගෙ මල්ලි තමා හෝසොක්...
හෝසොක් පිස්සෙක් වගේ හොදට life එක කාල බීලා නාස්ති කරගන උන්නෙ....
YOU ARE READING
𝑹𝑬𝑽𝑬𝑵𝑮𝑬 𝑩𝒀 𝑽𝑬𝑵𝑮𝑬𝑵𝑪𝑬 😏𝑻𝑨𝑬
FanfictionDon't Copy My Work 🚫 එක්තරා ආකාරයක අසීමිත සහෝදර පෙමක්.. තවත් කෙනෙකුගේ පලිගැනීමක් වටා ගෙතුන කතාවක්... kim taehyung revenge romantic heartuching ff ❤️