Kapıda durmuş şaşkınca ona bakarken bana"kendi evinmiş gibi oturabilirsin"diyince şoktan gözlerimin büyüdüğüne eminim bana dönüp baktıpında kahka attı "zaten benim evim"diyip diğer koltuga oturdum.Bana dönmüş bakıyordu bende ona dönüp bakmaya başladığımda "beni zorluyorsun" dediğinde "anlamadım ne konuda zorluyorum"dediğimde üstüme baktığımda bornozla duruyordum karşısında beni kuçagına alıp üst kata çıktı odama geldiğinde yatagımın üstüne bırakıp dolabımın karşısına geçti elbise cıkarıp bunları giy dediğinde3 yatamın üstüne bırakıp çıktı bende dediğini yapıp onları giydim hafif bir makyaj yapıp aşağıya indim beni süzüp "güzel olmuşsun" dediğinde teşekkür ettim "neden bunları giydim" dediğimde bana gülümseyip elimi tutarak evden dışarı çıkardı.Bahçeye cıktıgımızda her yer süzlüydü güllerle süzlenmiş bir masa vardı ortada bahceye girdiğimizde müzik çalmaya başiladı önümde egilip "benimle dans eder misin" dediğinde şoktan ne diyecegimi bilemedim "evet"1 dediğimde dans etmeye başladık bana bakarak "o söylediklerim için özür dilerim ben sadece seni onun yanında görünce biraz sinirlendim" dedi o kadar tatlı bakıyorduki özürün kabul edildi dediğimda bana gülümseyip biraz daha yanına çekip sarıldı tam 1 saat boyunca böyle sarıldık tam bende sarılacakken silah sesiyle ellerim kan oldu egeye baktıgımdA KOLLARIM KANLAR İÇİNDEYDİ HAYIR EGE HAYIR! LÜTFEN BENİ BIRAKMNA EGEEE.....
Akşamki gördüğüm rüya ile birden uyandım ege vurulmuştu ve aglıyordum gözümü açtıgımda odamdaydım koşarak aşagıya indigimde kimse yoktu telefonumu elime alıp hemen egeyi aradım
_Nerdesin ege iyimisin dediğimde biraz şaşırsada sonradan çevap verdi
_Evdeyim dediğinde aglamaya başladım şükürler olsun ki rüyaymış tam egeye cevap verecegim sırada telefonun kapanma sesini duydum telefona şaşkınca baka kaldım kendime gelmek için banyoya cıkıp ellimi yüzümü yıkadım kapının sesi ile aşagıya indim kapıyı açtıgımda karşınmda endişeli bir şekilde ege duruyordu
_İyimisin bişe mi oldu ne oldu?
_Hayır bişe olmadı diyip boynuna sarıldım sakın bida ölme dediğimde biraz şaşırsada oda bana sarıldı kokumu içine çektiğini anlayabiliyordum beni kuçagına alıp odama cıktık beni yatırım kaymam için el işareti yaptı bende kaydığımda bana ban sarılıp kulagıma fızıldadı
_SENİ SEVİYORUM SENLE BİRLİKTE OLMADAN ÖLMÜCEM DEFNE dediğinde biraz utansamda bende ona sarılıp kokıüusunu içime çekerek uykuya teslim oldum:)
arkadaşlar umarım yeni bölümümü beyenmişsinizdir bu haftalık bu kadar haftaya görüşürüz yorumlarınızı ve voltelerinizi bekliyorum :):) :) :)