Z< 21

149 10 0
                                    

Sinan yanımdan giitiginde öylece arkasından baka kaldım ne demek istemişti şimdi neden özür diliyor neden bana öyle baktı kafamda sanki atlar depişiyor egenin iyi oldugunu ve odaya alındıgını tanımdam bir numara mesaj atmıştı her ne kadar gitmek istesemde o beni unutmuş yeni birini bile bulmuştu

EGE

Gözümü açtığımda eda camın arkasından bana bakıyordu etrafamıma baktığımda hastanede oldugumu anladım en son defneyle konuşuyorduk edaya bakıp gel işareti yaptım gülerek içeri girer girmez bana sarıldı bunu bana defnenin yapması gerekirken kuzenim yapıyordu

_Defne nerede diye sorduğumda bana biraz bakıp sonra arkasını dönüp odadn çıktı defneyi çagırmaya giti diye düşünürken biran onu görcem umudu ile kapıdan gözümü ayırmıyoordum kapının kulu çevirildiğinde sanki kalbim yerinden cıkacakmış gibi hissediyorum kapı acılınca odaya...........

sinan girmeşti defnenin girmesi gerkirken sinan girmişti

_Geçmiş olsun ege

_Sanane dediğimde yüzündeki tebbesüm biraz daha yüzüne dagıldı

_Eyer defneyi soracaksan tabikide sevgilimi getirmedim sevgilin sana yeterde artar derken edaya bakıp tıslamıştı edaya baktığımda kafasını öne eğmiş parmaklarıyla oynuyordu ne zaman üzlse sinirlense bunu yapardı peki şimdi neden parmaklarıyıla oynuyor bizi sevgili olduğumuzu sandıkları içinmi yoksa ona sinirlendiği için ?

EDA

egenin uyandıgını gördüğüm de rahatladım 2 gündür uyuyordu defne beni gördükten sonra arkasını dönüp gitmişti egenin el işareti ile içeri girdim bana defneyi sordugunda ne diyecegimi bilemedim kapının önüne çıkıp biraz nefes aldıktan sonra tam içeri gireçekken sinan benden önce davranıp içeri girdi ne yapcamı bilemeden bende içeri girdim defneye sevgilimn dediğinde sanki içimden bişeler kopardılar onla yurt dışında seviğiydik ama onun beni aldatmasını kaldıramadıgımdan egenin yanına gelmiştim burda başka bir kızla sevgili olması beni unutması canı mı cok açıttı ama sen görceksin SİNAN seni unutup yeni bir hayat kurcam.....

SİANAN

Edayı egenin kolunda gördüğümde başımdan kayanr sullar döküldüğünü hissetim defneye baktığımda onunda benden farksız oldgunu gördüm sırf edayı untmak için istanbula gelmiştim ama yine o masum tatlı güzlelliğ ile karsımdaydı egeyle gülerek içeri girmişlerdi beni görmesi ile yüzü düşmüştü coktan beni ınuymuş egeyle sevgili olmuş hemde sacma bir konu ugrana beni derk etmişti o zman bende hayatıma devam etmeliyim hadi ama sinan kendini kandırma defnenin yanındayken bile edayı düşünüyorsun bundan sonra dişe diş kana kan.....

ARKADAŞLAR YAZIM HATALARI VAR GÜZELTİLECEK KUSURA BAKMAYIN..



YANIMDAKİ   YARAMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin