Tanışma

6 0 0
                                    

                 Okul ' un bahcesinde güzel bir dekarasyon yapmışlar . Ağaclar , cicekler , cardaklar şirin bir bahceydi . Bej rengi ve beyazın asiliğiyle boyanmış bir okul. Sınıfımı bulmuştum iceri girdiğimde herkezin gözü üzerimdeydi . Boş bir yere oturacaktımki bide ne göreyim sınıfın tek oturan bütün erkekleri oldukları yerden az öteye kaydılar. Parkta carptığım cocukta ordaydı . Beni görmedi bile yada görmezden geliyordu . Yanı boştu " boşmu  ? " diye sordum. Evet diye sadece kafasını salladı hala yüzüme bakmaya tenezzül bile etmemişti . " Merhaba ben elçin " diyip yanına oturdum . " İsmin ne ? " .......... (cevap yok ) . " yanın boşmu yanındakimi gemedi  ? " .................. ( cevap yok ) . icten ice sinirlendim . " ders ne ? " bu devfa cevap vermesse kitabı mı kafasına vurucam . " edebiyat "  oh cok şükür  " aaaa konuşmayı biliyorsun demek " gıcık nolucak havalara bak ya " sen hep böyle cokmu konuşursun ? yanımda bu kadar cok konuşan biri otursun istemem cok konuşacaksan ........ Remen bana git dedi. " biliyormusun  bende yanımda böyle patavatsız bir erkek otursun hiç istemem " sesim haddin den fazla cıkmıştı herkez bana bakıyordu . " iyi git o zaman "  gıcık ya . " senin sırana kalmadık " diyip başka sıra aramaya başladım yanıma esmer bakımlı güzel bi kız geldi " selam sen yenisin her halde " vay be ben bu kızın yanında bi hicim ama onun gözleri kahve rengi benimse mavi fark attım " selam  boş yer varmı ? " etrafına baktı " benim yanım boş " dedi bende onun yanına oturdum . " ben İrem ya sen "  aklım hala ondaydı " bende elçin " ders boyunca konuşmuştuk . " o kim ? " onu gösterdim . " gülümseyerek  sarp okulun yakışıklı , popüler , havalı erkeklerinden biri . " vay be neymiş hayatta bana bakmazki bu of ya . éelçin hadi dışarı cıkalım seni biriyle tanıştırıcağım " birşey diyemeden beni kolumdan tutup cekmeye başladı . Bahcede cardakta oturan grubun yanına gittik . Sarp da ordaydı " Kerem bak bu Elçin " Kerem cekici kaslı hoş bi cocuk " Selam ben Kerem " utanmıştım daha once kimseyle tanışmamıştım ki . Sarp hiç konuşmuyor elindeki telefonuyla oynuyordu. Bir yolunu bulup onunla konuşmalıyım ama nasıl ........

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ELSA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin