333

14 1 5
                                    


"Ha kak cik,awat duk sila atas lantai" "jatuh en" meng-said mak asiah.

"tak lah saje je,lantai sejuk malam ni" tepuk kedua belah tapak tangan asiah di lantai bersama deruan guruh malam.

"woke,cau lu" kecek mak asiah dan berlalu pergi meninggalkan bilik anak ketiga nya

bom bom bom bunyi guruh 

oke dah pagi - selamat pagi ya anak anak

"wow,aku tido dua jam hari ni. fantastic" kecek cik asiah setelah bunyi alarm buat 33 kali nya yang boleh didengari satu rumah.

tanpa banyak songeh, asiah terus ke tandas bagi menunaikan apa yang patut.

"help,period. Mana aku letak pad eh hari tu" jerit asiah menyebabkan penghuni penghuni tandas terkejut sehingga naik darah.

"Perempuan ni serious gila" "Tiba-tiba menjerit macam den yang sorok" "Mana ada pad dalam tandas wahai perempuan" bisikan halus di dalam tandas.

dari situ kita hendaklah membaca doa tandas ya anak-anak, jangan lupa.

Selepas sahaja jam berdetik menunjukkan pukul 8 pagi tepat, Asiah terus menulis kehadiran tanpa banyak halangan.

"oh yeah hari ni first" bisik asiah secara halus yang hanya boleh didengari dalam radius 1 meter.

alangkah begitu indahnya dunia ini. Text tersebut kelihatan tidak di hantar dan menunjukkan tanda jam dan jarum berpusing-pusing.

"^$^*&%*^&(^$%^$&$^^&%*^&*" jerit asiah secara aman.

"dah lah penat" "astaga slow gila line" whisper asiah sambil meraup muka nya menggunakan kedua belah tapak tangan.

Setelahh 3 abad berlalu asiah akhirnya dapat menulis kehadiran tanpa sebarang chat dari ketua kelas. wkwkwkwkwkw

'' yes , dah habis kelas" jerit asiah keriangan sehingga satu asia dapat mendengar

8 pukul...

"asalam asiah,oke ka?''

"aku masalah ka"

"macam mana kerja seni?''

siapa lagi kalau bukan ketua kelas tercinta wkwkwkw

notifikasi tersebut membuat asiah terkejut lantas membuat asiah melatah 

"ouh daddy jerung gel" latah asiah yang menunjukkan usia yang semakin meningkat.

"help.help.help" '' jantan ni mabuk ketum ka terlebih gel" cakap asiah sambil melihat chat yang menggangu dia bermain genshin impact.

"nanti-nanti jelah aku reply" bisik asiah memikirkan berkaitan task yang perlu diselesaikan dalam game tersebut.

wkwkwkwk nanti je lah ye kita sambung kira beruntung hari ini vaksin jumpa member yang dapat menceriakan hidup ya anak-anak.Sambil menyelam minum air,dah alang-alang keluar usha ah orang kat pvv. u t tiada coklat



Bagai langit dan bumiWhere stories live. Discover now