Sibuk sahaja bermain genshin selepas tamat kelas pada pukul 2 petang yang lalu, Asiah leka bermain phone bimbit nya.Leka bermain genshin selepas sahaja menunaikan solat isya' sehingga Jam berdetik menunjukkan pukul 9:58 malam, tiga pesanan yang berpunca daripada Telegram tidak diendahkan oleh Asiah.
"Lewat dah,amende lah masuk"
"Aku ada buat salah apa-apa ka, sampai orang cari aku!?"
"Lek ah,malam dah wat pe cari an"Selepas cakap bersendirian,Asiah terus sambung bermain permainan video sehingga pukul 2 pagi.
"Help,dah dua pagi!"
"Tak ngantuk"
"Kena tido,esok pdpr"Setelah bercakap bersama penghuni bilik yang tidak kelihatan,Asiah membuka aplikasi Telegram.
"Hai"
"Kau main genshin an"
"Nak main sama-sama?"Terkejut beruk asiah,apabila melihat pesanan daripada seorang lelaki yang misteri namun lelaki tersebut satu batch dengan dia.
"Sudah,kalau aliya ngan mai tahu confirm diorang buat ff"
Macam tahu-tahu je 😈👿💗
"Nak reply apa eh!?"
"Senang gila buat kawan!?"Said Asiah as she reply to the chat with
"Haah"
"Ouh, boleh je, bagi uid"Maafkan saya miskah,saya tak main genshin,mana tau pape,mohon maaf zahir dan batin ☹️💫.
Segera asiah tido di bawah kain selimut dengan nyamanlah.
Kalau tak nyaman tak kena kacau pulak en btw.
"Knock knock" bunyi ketukan di tingkap bilik asiah.
"Who's there" jawap Asiah dengan bersahaja.
Dengan beraninya Asiah membuka tirai dengan terlihat contengan di tingkap bilik yang terhasil daripada wap.
"K" k yang ditulis secara huruf berangkai bersama bentuk daddy jerung di bawah.
Sangat cantik.
"Mende sial"
"Tak lawak "
"KO SAPA "
"BAIK KO TONJOLKAN DIRI SEBELUM AKU TUDUH KO YANG CURI TUPPERWARE MAK AKU"Jerit asiah. Perasaan ingin tahu beliau amat kuat namun, 'curiosity kill the cat' .
Bisikkan halus didengari tepat di telinga 👂 nya.
"Kek" bunyi yang tidak jelas, seperti 'kek' namun bukan.
Terus sahaja angin keluar dari bilik nya, bertiupan tirai kain langsir terhuyung-hayang keluar dari bilik mengikuti jendela.
"Bapak ah,ye pun datang nak buat style jangan kacau tirai langsir lah,mati kena bunuh ngan mak aku nanti" bisik Asiah sambil merapikan kain langsir dan menutup jendela biliknya.
Terus Asiah berjalan menuju ke tandas bagi membasuh kaki serta mengambil wudhu agar tidak bermimpi buruk lagi.
Mana lah saya tahu,saya tak tahu pape