Baari ilta

320 0 0
                                    

Makasin sängylläni vähissä vaatteissa,siskoni juoksi ympäri asuntoaan koska hän oli lähdössä baariin ja halusi minut mukaan.Asuin siskoni luona koska en käynyt töissä joten minun piti totella häntä.

-"Y/N PUE PÄÄLLES NI MENNÄÄ!
Siskoni huusi olohuoneesta.

-"MÄ EN JAKSA SUA JA SUN FRENDEJÄ!!
Huusin ärtyneenä.

-"SE ET SÄ ET JAKSA MUN 1KAVERIA EI OO SYY OLLA TULEMATTA!

Vähän ajan päästä päätin pukea päälleni,laitoin ihon myötäisen mustan mekon niinkuin kaikki tuntuivat tekevän.Meikkasin nopeasti ja juoksin vihaisen siskoni luokse.Kävelimme ulos ovesta ja lähdimme kävelemään baariin,siskoni asunnon lähellä oli onneksi hyvä baari.

Kävelimme baariin ja huomasin siskoni kaverit,Hyun,Jae-Hwan,Gin ja Tenshin.Katsoin Giniä pahalla katseella kun istuimme pöytään,huomasin kuinka Gin pyöritti silmiään.En tullut Ginin kanssa ikinä toimeen,Ginin nimikin sai minut jo vihaiseksi.En ymmärtänyt yhtään mistä siskoni ja hänen kaverinsa puhuivat joten tylsistyin ja menin baari tiskin luo ja tilasin pari shottia.Vieressäni istui karismaattinen mies,hänellä oli hyvä tyylitaju ja hän vaikutti mukavalta.Hän joi valkoviiniä ja tuijotti tyhjää.Otin puhelimeni taskusta ja huomasin että olin saanut viestejä.

💕Kayo💕
Kayo:Missä oot?
Me:Baarissa mitennii?
Kayo:Eks muista et sun piti tulla tänne.

Ärsyynnyin pienestäkin ja tämä oli jo minulle liikaa,heitin puhelimeni lattialle vihaisena kasvot punaisena.Vieressäni istuva mies katsoi minua hämmentyneenä.

-"Kaikki hyvin?
Mies sanoi kysyvällä äänellä.

-"J-joo.
Änkytin nolostuneena.

Hän hymyili minulle hetken kunnes hän ojensi kätensä ja kätteli minua.

-"Sangwoo.
Mies sanoi ja hymyili lisää.

-"Y/n.
Sanoin hieman ihmeissäni.

-"Joo anteeks tää kauhee show.
Sanoin ja virnistin hermostuneena.

-"Ei mitää se on iha okei.
Mies sanoi ystävällinen ilme kasvoillaan.

Ilta kului ja keskustelimme Sangwoon kanssa,tulimme hyvin juttuun ja ajan myötä aloin humaltua.Aloin jo kiintyä häneen,hän oli mielestäni koko ajan komeampi ja komeampi.Hän alkoi olemaan itsekkin aika humaltunut,flirttailimme vähän.Päätimme mennä ulos,sillä molemmilla oli nälkä.

Kävelimme ulkona,meinasin kaatua ja Sangwoo otti minusta kiinni,nauroin niin että meinasin tukehtua omaan nauruuni.Hän katsoi minua pitkään,purin alahuultani ja nuolin huuliani.Sangwoo otti kädestäni kiinni ja lähti kävelemään nopeasti johonkin.En älynnyt mitä tapahtuu ennen kun Sangwoo vei minut hänen asunnolleen,ryntäsimme sisään ovesta.

For my friend and this is maybe too spicy😀Where stories live. Discover now