Vieras mies

195 0 0
                                    

Kirjaimellisesti ryntäsimme tuon miehen asuntoon ja juoksimme kylpyhuoneeseen.Sangwoo alkoi riisumaan minua nopeasti,riisuin hänen paitansa sanomatta mitään.Hän työnsi minut seinään,tunsin yhtäkkiä kuninka hän oli jo sisälläni,huokailin hiljaa kunnes hän jatkoi kovemmin.

-"Shhh.
Hän kuiskasi ja laittoi sormensa huulilleni.

Yhtäkkiä tunsin jotain lämmintä ihollani,pyyhkäisin tuota nestettä hellästi sormellani ja nuolaisin sen sormestani.Sangwoo alkoi suudella kaulaani intohimoisesti,hetken päästä silmissäni pimeni ja sammuin.

Aamulla:
Heräsin vieraan asunnon kylpyhuoneesta ilman muistikuvia,nousin lattialta ja katsoin itseäni peilistä.Mieleni teki huutaa sillä näytin kauhealta,huomasin olevani pelkissä alusvaatteissa ja aloin panikoimaan."Y/N TÄÄ EI OO TOTTA TÄÄ EI VOI OLLA TOTTA!Huusin pääni sisällä montakertaa,huomasin lattialla mekkoni joten puin sen päälleni.Avasin hiljaa kylpyhuoneen oven ja yritin hiipiä hiljaa ulko-ovelle.

-"Huomenta!
Kuulin tuon tutun näköisen miehen huutavan.

-"H-H-Huomenta.
Änkytin.

Sangwoon pov:
Eteisessäni hiippaili nuori pienikokoinen nainen joka oli lumoavan kaunis,hän oli selkeästi todella pihalla asioista.

-"Y/n:kö se oli?
Kysyin.

-"joo...
Tuo nainen sanoi hiljaa.

-"Oon Sangwoo et varmaa muista.
Sanoin ja hymyilin tuolle.

-"K-Kyl mä muistan.
Y/n sanoi änkyttäen.

Yhtäkkiä kuulin kun y/n kirosi eteisessä,hänen mekkonsa oli revennyt lantion kohdalta.Mietin hetken kunnes sain idean.

-"Mä voin lainata sulle jotain shortseja ja hupparia.
Sanoin ja katsoin tuota silmiin.

-"Ootko varma?
Tuo kysyi.

-"Joo oota hetki ni tuon sulle jotain.
Sanoin ja kävelin vaatekaapilleni.

Otin kaapista ison hupparin ja hänelle 10 kertaa liian isot,menin hänen luokseen ja annoin ne hänelle.

-"Voit mennä vaihtaa ne mun huoneeseen nii ja siellä on jossai sun puhelinki.
Sanoin.

Vähän ajan kuluttua pienikokoinen Y/n käveli ulos huoneestani isot vaatteeni päällään.Annoin hänelle vielä nopeasti numeroni jotta hän voisi palauttaa vaatteensa.Tuo kaunis pieni arka olento käveli ulos ovesta ja lähti kotiinsa.

Y/n pov:
Kävelin melkein tuntemattoman miehen vaatteet päällä ilman tietoa siitä missä olin.Otin puhelimeni taskustani ja avasin viestit.

Hae-won:
H:Missä oot?!
H:Ootko kunnossa?
H:Aattelitko vastata??
H:Ihan oikeest missä oot oon huolissaan?!
Y:Sori kävin vaan Kayon luona.
H:Mä eilen kysyin kayolta et ootko siellä ni et kuulemma ollu!
Y:Älä utele mun asioita.

Siskoni ei näköjään kunnioittanut yksityisyyttäni ja se ärsytti minua toden teolla.

For my friend and this is maybe too spicy😀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora