Taas baarissa

158 0 0
                                    

Kun pääsin kotiin siskoni juoksi keittiöstä vihaisena,hän näytti siltä että hän räjähtäisi hetkellä millä hyvänsä.Hänen kasvonsa punoittivat vihasta,hänen silmissään leimusi liekit.

-"Y/N!!!
Hän huusi kurkkusuorana.

-"MISSÄ SÄ OLIT?!
Hän karjui.

-"SÄ ET OO MUN ÄITI ANNA MUN OLLA!
Huudahdin.

Juoksin huoneeseeni ja otin puhelimeni ja laitoin Sangwoolle viestiä.

Sangwoo:
Y:Sori siit ku jouduin lainaa sun vaatteit tuon ne heti huomen.
S:Ei mitää kyl mulla vaatteita on.
Y:Onks se Ok jos tuon mun vaatteet vasta illalla?
S:Joo tottakai!

Lysähdin sängylleni ja mietin miksi annoin eilen itselleni luvan liittyä minua vanhemman miehen seuraan.Hän oli karismaattinen ja komea,hän oli ystävällinen ja jotenkin tulin hänen kanssaan vain hyvin toimeen.Silti halusin syyttää alkoholia tapahtuneesta koska olisihan se vähän erikoista tykätä niin paljon vanhemman miehen seurasta,vai oliko?Yhtäkkiä puhelimeni alkaa soida ja säpsähdän,se oli kaverini Chin.Vastasin puheluun ja kuulin Chinin panikoivan äänen.

-"Moi?
Sanoin hieman ihmetellen.

-"OOTKO KOTONA!?
Chin kysyi pikaisesti kovalla äänellä.

-"Joo?
Sanoin hämmentyneenä.

-"Mä oon kohta siellä!
Chin huudahti ja lopetti puhelun.

Vähän ajan päästä kuulin Chinin äänen eteisestä kun hän puhui siskolleni,yhtäkkiä huoneeni ovi aukesi ja Chin ryntäsi sisään.Huomasin kun hän hyppi innoissaan sänkyni vieressä.

-"Tuu mun kanssa tänää baariin!
Chin huusi.

-"Miks?
Kysyin.

-"Koska sain Seungin lähtemään mun kans ulos!
Chin sanoi ja hyppi.

Mietin hetken,kunnes muistin kuinka kauan Chin tästä oli haaveillut,Chin oli homo ja Seung oli mielestäni hetero mutta en ikinä halunnut tuottaa pettymystä Chinille joka oli pitänyt Seungista jo pienestä asti.

-"Okei!Mut sä tuut viemää nää vaatteet mun kaa yhel tyypil!
Sanoin määrätietoisena.

-"Joku mies?
Chin kysyi epäilevänä.

-"Joo mut vaan tuttu.
Sanoin hiljaa.

-"Perhetuttu vai joku yhen illan tuttu?
Chin kysyi kiusoittelevasti.

-"OLE HILJAA!
Huusin.

-"EN!
Chin huusi ja virnisti.

Illalla:
Olimme kävelemässä baarille kunnes huomaan kun Chin pysähtyy,hän näytti mietteliäältä kunnes hän näytti surulliselta.Katsoin häntä ihmeissäni miettien että mitä oli tekeillä.

-"Seung peru...
Chin sanoi hiljaa.

-"HÄH?!
Huusin vihaisena.

-"No ehkä mä vaan annan sen olla oon häirinny sitä monta vuotta.
Chin sanoi masentuneelle äänellä.

-"SE MULKKU!
Huudahdin.

-"Me mennään palauttaa nää vaatteet ja mennään eti sulle baariin joku kiva mies!
Sanoin itsevarmana.

Kun pääsimme Sangwoon ovelle,soitin ovikelloa ja odotin että hän tulisi avaamaan.Yhtäkkiä oven avasi Chinin ikäinen nuori mies,hän näytti K-pop laulajalta.Tiesin että Chin iskisi silmänsä tuohon poikaan,Mies katsoi minua ihmeissään kunnes hän avasi suunsa.

-"Ketä oot?
Mies kysyi minulta.

-"T-Toin vaan Sangwoon vaatteet.
Änkytin.

-"SANGWOO!
Mies huusi ja Sangwoo oli salamana paikalla.

-"Täs on nää vaatteet.
Sanoin ja ojensin vaatepinon.

-"Hei Y/n lähtisiks baariin mun ja Junhon kanssa?
Sangwoo kysyi ja katsoi vieressään seisovaa suloista miestä.

-"Joo tottakai!Jos Chin voi tulla kans.
Sanoin.

-"Tää on siis Chin mun kaveri.
Sanoin ja osoitin häntä.

Chinin pov:
Kävelimme Y/n'än kanssa vierekkäin baarin ovista sisään,edessämme käveli kaksi miestä toinen heistä oli hurmaava ja toinen oli sellainen kun haaveissa.Hänen nimensä taisi olla Junho tai jotain sinnepäin,Junho näytti K-pop laulajalta ja hän vaikutti todella mukavalta.Iskin silmäni heti Junhoon kun näin hänet ja tietenkin Y/n pisti sen merkille.

Istuimme baari tiskillä ja huomasin miten Sangwoo katsoi Y/n'nää,kun käänsin katseeni heistä pois huomasin kuinka Junho hymyili minulle.Junho oli kuin Seung mutta ystävällinen ja vielä söpömpi kuin Seung.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 16, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

For my friend and this is maybe too spicy😀Where stories live. Discover now