heräsin perjantai aamuna jo klo 9, enkä saanut enään unta, joten päätin nousta (toki sen jälkeen kun olin katsonut tunnin puhelinta ja syönyt samalla suklaata) ja mennä aamupalalle. Söin aamupalaksi croissanttia ja mehua.
Minulla oli tänään suunnitelmissa käydä tallilla, ja sinne meninkin klo 14, ja takaisin tulin klo 18, ajankulu unohtui vähän, mutta kyllä siellä tallilla viihtyy. Kotiin tullessni kävin mäkkärin autokaistalla hakemassa iltapalaa ja otin 20 kananugettia. Tiedän, erittäin ravitsevaa.
Loppuillan olin todella väsynyt, ja meninkin nukkumaan jo klo 22, kävin illalla suihkussa ja katsoin netflixiä.
huomenna olikin jännittävä ilta, koska on blind channelin keikka. Olet odottanut sitä viimeisen kuukauden kuin kuuta nousevaa, ja vihdoin on se päivä.
Heräät lauantai aamuna klo 10, ja lähdet aika pian heräämisen jälkeen tallia kohti. Saavut tallille 15 min ajamisen jälkeen, ja haet hevosesi talliin tarhasta, ja alat hoitamaan sitä ratsastus kuntoon. Saat hänet valmiiksi ja lähdet maneesia kohti. Menet tänään ilman satulaa treenin. Ratsastuksen jälkeen otat vielä parit kuvat ja laitat hevosen pois. Jäi hyvä mieli hyvästä ratsastuksesta.
Kun olet päässyt kotiin käyt suihkussa, ja alat valitsemaan illan vaatteita. Päätät ottaa mustat farkut, ja valkoisen topin, päälle vielä huppari.
Ilta tulee nopeasti, ja alat meikkaamaan ja laitat hiuksesi valmiiksi, kuunnellen samalla tietysti blind channelin musiikkia. Olet innoissasi ja soitat parhaalle kaverillesi. puhutte puoltunia, kunnes huomaat että on aika lähteä. Käyt matkalla hakemassa parhaan ystäväsi kyytiin. (klo 17.00) saavutte perille ja parkeeraat autosi vähän matkan päähän. Menette melkein juosten keikka paikalle, ja noudatte rannekkeet. Olette 3 tuntia etuajassa, että pääsisitte eteen.
Aada: mä käyn nopee vessassa!
y/n: jooo
samalla kun Aada menee vessaan, näet blind channelin pojat. Päätät mennä juttelemaan heille, mutta vatsassasi pörrää miljoona perhosta.
Joel: tästä illasta tulee huikee!
Ale: niimpä
Joonas: kattokaas saadaan lisää juttuseuraa.
kuulet Joonaksen lauseen, ja jännität vielä enemmän.
y/n: moi
Joel: no moikka
Olli: ootpas sä ajoissa täälä
y/n: joo me tultiin vähä aikasemmin että päästäis eteen.
Joonas: me?
y/n: nii siis mun ystävä on vessas nyt, tulin siis sen kaa *voi vittu yritä ees* ajattelet
Joonas: aa okei
Niko: no mitäs aattelitte tehä 3 tuntia?
y/n: emmätiiä ollaan varmaa puhelimilla ja syyään. Sanot ja naurahdat pienesti
Joel: aijjaa kuulostaa aika tylsältä, mitäs jos olisitte meijän kaa? kelpaisko seura?
kun kuulet tuon, jähmetyit ja mietit vain, että miten mulle voi tapahtua tämä? Onko tää unta?
Joonas: hei? onks kaikki hyvin?
y/n: joo on! sori, mutta joo mielellämme ollaan teijän kanssa! saat vihdoin sanotuksi
Ale: no kiva, mennään vaikka tonne bäkkärille
y/n: joo mä käyn vaan nopee sanoo mun ystävälle.Lähdet vessoja päin ja huomaat että ystäväsi tulee juuri vessasta, ja kerrot äskeisen.
Aada: aika kiva!
y/n: no älä! ala tulla jo nii mennään
aada: eiku mee sä vaan, mulla on hirvee vatsakipu nii en varmaa pysty olla täällä
y/n: mitä? no entä jos tuut vaa tonne bäkkärille?
Aada: eiku mä taijan mennä kotiin, Oliver (poikaystävä) jo varmaan oottaa mua.
y/n: ootsä varma? et ois jääny ny hetkeks! Voidaan kysyä että oisko niillä jotai vettä sulle
Aada: no okei. Voin mä vähäks aikaa jäädä, mut taijan mennä sit iha vaa kotii Oliverin luo.
y/n: jes hyvä!
Menemme bäkkäriä kohti, ja pojat siellä odottelivatkin jo meitä.
Alex: no tulittehan te
y/n: joo sori vähä kesti, mut tässä on Aada!
esittelet Aadan pojille, ja samalla jönnität kuin viimeistä päivää.
kaikki jätkät: Mooi
Tommi: tulkaas istuu vaa tänne.
bäkkärillä on 2 sohvaa, jotka eivät ole kovin isoja. Siihen mahtuu n. 3 ihmistä yhdelle sohvalle. Bäkkärillä oli myös pari tuolia, mutta Niko ja Aada istuivat niillä. Menin sohvalle, jossa minun oikella puolellani oli Aleksi. Aloimme juttelemaan, ja meillä alkoi heti synkata. Aleksi välillä nauratti niin että vatsaan sattui, samoin Tommi ja Joel teki välillä jotain omiaan, niinkuin aina. Ei ainakaan tylsää tullut poikien kanssa! N. tunnin päästä Aada ilmoitti lähtevänsä. Menin tietysti ovelle sanomaan heipat, ja menin yksin takaisin bäkkärille. Sain kuulla jätkien soittoa, ja voin sanoa että kuulosti aika helvetin hyvältä! Huomasin että Aleksi välillä jäi tuijottamaan minua, mutta ei se kyllä haitannut. Vähän ajan päästä alueelle alkoi tulla ihmisiä, ja menin pian itsekkin eturiviin.Keikka oli super ja oli ihanaa pitkästä aikaa käydä jossain keikalla. Keikan jälkeen jäin vielä juttelemaan poikien kanssa. He olivat hengästyneitä, mutta onnellisia. He saivat jopa lahjoja yleisöltä! Esimerkiksi Niko sai Rommi-kissan näköisen pehmolelun, kuinka söpöä.
Sain jopa Aleksin numeron, ja sovimme että voisimme joskus hengailla.
hetkinen...minä sain Aleksi Kaunisveden numeron
YOU ARE READING
Aleksi kaunisvesi x reader || blind channel
RomanceKESKEN Illalla on Blind Channelin keikka, jota odotat kuin kuuta nousevaa. Käyt aamupäivällä hevosesi luona hakemassa vähän lisää hyvää mieltä, ja sitähän hän tuotti! illemmalla menette jo aikaisin keikka paikalle, jossa tapaat Blind Channelin jätkä...