Parin päivän päästä sain Aleksilta viestin. " Moi, ootko y/n?" johon tietysti vastasin "joo olen :)"
"jooo. Haluisitko tulla joku päivä, esim ylihuomenna meijän kaa studiolle? voisit taas kuunnella meijän soittoa ja voitas tilaa pizzaa" Aleksi viestitti. Tuijotin puhelintani, Aleksi juuri kysyi minua heidän kanssa studiolle? Laitoin hänelle nopeasti viestiä "joo se ois kivaa!" "juu. voisin vaikka hakee sut jos käy?" Aleksi kysyi, ja vastasin vain että "joo :) voisit hakee mut vaikka kaupalta? osote on tappilankatu ja siel on yksi s market nii voit siitä vaik hakee mut :)" Aleksi vastasi "joo käyn sut sieltä ylihuomenna, käyks jos haen klo 14?" "jooo!" vastasin nopeasti. Laitoin heti bestikselleni viestiä, ja puhuimme koko illan.Huomenna kävin tallilla, ja selitin hevoselleni kaiken mitä on tapahtunut. Muut tallikaverini katsoivat minua vähän oudosti. Menin tänään maastoon, ja laitoin siitä instagram storyyn, johon Aleksi reagoi "oi onko sulla hevonen? tosi ihana!" Vastasin hänelle "joo on :) se on ollut mulla n. 3-4 vuotta" ja hän tykkäsi viestistäni. Hymyilin koko loppu maaston kun vain mietin Aleksia. N parin tunnin päästä lähdin ajamaan kotia päin. Kotona vain mietin Aleksia, Ja viime tapahtumia.
Ilta tuli nopeasti ja menin jo 10 nukkumaan. Aamulla heräsin jo 9 aikoihin, ja söin hyvän aamupalan (eli jugurttia, täytettyä croissanttia ja kahvia) ja menin valitsemaan vaatteita. Lopulta päätin ottaa mustat farkut (taas haha), pinkin hupparin ja valkoisen farkkutakin.
Pian kello kääntyikin jo 12.50 ja meikkasin nopeasti kevyen meikin, ja aloin kävelemään kauppaa kohti. Olin kaupalla vähän etuajassa, joten nautin vain ja mietin että mitä tapahtuu. Pian näinkin Aleksin valkoisen Kian (jossa oli ehjät renkaat) ja hyppäsin kyytiin. "no moi!" "mooi" vastasin vähän jännittyneesti, ja Aleksi huomasi sen
"hei rentoudu vähän, ei sun tarvii mun seuras jännittää" ja tuo lause rauhoitti minua.
Puhuimme kaikenlaista automatkan aikana. Vähän ajan päästä kuuntelimme täysiä musiikkia, ja "tanssimme" ja lauloimme musiikin tahtiin, ja ei ollut mitään hillittyä tanssia, voin sen sanoa haha.ALEKSIN POV
pääsimme studiolle railakkaan automatkan jälkeen, ja pakko sanoa, tuo matka ei ainakaan vähentänyt tunteitani y/n kohtaan, päinvastoin. Hän oli niin kaunis. Matkan jälkeen näytimme molemmat ihan sekalaisilta, ja huomasin kun y/n yritti korjailla hiuksiaan. "ne näyttää ihan hyvältä" sanoin ja hymyilin vähän. Nyt y/n katsoi minua ja punastui vähän. Hän näytti söpöltä.Menimme studiolle, ja siellä pojat jo odottelivatkin.
"ohhoh missä tappelussa te ootte ollu" Olli kiusoitteli. "Kyllä sä tiiät et mitä noi on tehny" Joonas virnuili.
"voi vittu nyt. me vaa kuunneltiin musaa autossa" Sanoin, ja katsoin y/n että eihän hänellä ole epämukava olo. Ei hän ainakaan näyttänyt siltä, vaan meni sohvalle istumaan. Menin perässä hänen viereensä.
"hei pidettäiskö pitkästä aikaa ig live!" Joel ehotti ja muut suostuivat. Minua mietitytti että haluaakohan y/n vielä näkyä siinä.Menin itsekkin pöydän ääreen, missä Joelin puhelin oli, ja vastasimme katsojien kysymyksiin.
"onko Aleksilla tyttöystävää" joku kysyi. "eei oo.." sanoin vähän salaperäisesti, muut vain nauroivat.Y/N POV
pojat aloittivat Blind Channelin ig käyttäjällä liven, ja halusin olla aluksi vähän syrjemässä. "hei y/n tuu säki tänne" niko kutsui, mutta sanoin että en halua vielä. Aleksi tuli minun luokseni sohvalle. Ja kysyi että olenko ok. "joo en vaa viitti viel tulla" "joo en mä sitä, vaa eihä sua haittaa noiden läpät?" Aleksi kysyi vähän huolestuneella äänensävyllä. Punastuin vähän, koska hän halusi huolehtia minusta. Vastasin vain "ei mua haittaa!" johon tuo musta tukkainen poika vain hymyili.Istuimme Aleksin kanssa sohvalla, juttelimme ja pelleilimme snapchatin filttereillä. "missä aleksi on" niko lukee kommentteja, ja katson samalla sekunnilla Aleksiin ja nikoon. "noooh sillä on vähä kiireitä" Joel virnuilee. Nauroimme toisillemme koska näytimme niin huvittavilta erilaisilla filttereillä, ja meidän naurumme kuului ilmeisesti aika kovaa, koska ig live katsojat olivat ihmetelleet että kuka tyttö täällä on Aleksin kanssa, mutta pojat vain naurahtivat sille. Vähän ajan päästä he lopettivat liven, ja Tommi sai idean että tilaisimme nyt ruokaa, ja Aleksi ehdotti heti pizzaa, ja sehän kävi kaikille.
ALEKSIN POV
olimme saaneet syötyä pizzat, ja päätimme kuunnella musiikkia. Y/n meni tanssimaan Joonaksen kanssa, ja olin vähän kade, koska olin jänistänyt, ja joonas jo pyysi y/n tanssimaan. Heillä näytti olevan hauskaa.sain minäkin pian tanssia y/n kanssa, ja katsoin hänen silmiään pitkään. Ne olivat niin kauniit.
TIMESKIP 2H
Y/n oli juuri lähtemässä.
"hei haluisiks kyydin? voisin viedä sut"
"joo. jos siitä ei vaa oo liikaa vaivaa" y/n kysyi
"ei tietenkää oo"
ja niin sanoimme heipat pojille, ja lähdimme autolle päin.Automatkan olimme aika hiljaa. Nyt Aleksi, nyt ois hyvä tilaisuus.
"hei mä vaa mietin, et haluisitko sä joku päivä mennä mun kanssa syömään? voitas siis mennä vaikka mun luo ja tehtäs ruokaa." uskalsin vihdoin sanoa, mutta miksi y/n oli niin hiljaa? voi vittu nyt mä mokasin.Y/N POV
mitä.helvettiä.
pyysikö Aleksi Kaunisvesi minut juuri treffeille.
Jäädyin aivan totaalisesti, mutta sain vihdoin sanottua "joo se ois mukavaa"
Näin Aleksin naamalle nousevan hymyn, ja minua alkoi itseänikin hymyilyttää. Kuuntelimme automatkan musiikkia, mutta hillitymmin kuin viime automatkalla.
Kaarroimme kotipihaani
"kiitos taas paljon kyydistä." sanoin ja hymyilin hänelle, ja hän hymyili takaisin ja sanoi
"tottakai. Mut hei laittele viestii nii voitais sopii se kyläily"
"joo mä viestittelen" vastasin ja sanoin heipat.Pääsin sisälle ja menin makaamaan selälleni sängylle ja mietin vain tätä päivää. Elän unelmaa.
TIMESKIP PARI PÄIVÄÄ
ALEKSIN POV
Olin studiolla kunnes sain viestiä, se oli y/n. Avasin sen nopeasti
"moi! sori ku en oo kerenny laittaa sulle mitään, mut kävisikö sulle vaikka huomenna se illallinen? :)" y/n viestitti. Aloin hymyilemään ja tietysti pojat huomasivat sen
"kenes kanssa sä siellä viestittelet kun noin hymyilyttää" pojat virnuilivat
En vastannut mitään vaan pudistin päätäni vähän ja naurahdin.
"moi. Joo huominen kävis mullekki :) haenko sut taas siitä teiltä joskus 17 aikoihin?" viestitin hänelle
"joo se käy hyvin! nähää sillo :)" hän vastasi
Joel oli tullur kurkkimaan keskustelujani
"POJAT ALEKSILLA ON TREFFIT Y/N KANSSA HUOMENNA!" Joel kuulutti
"voi vittu sun kanssas taas" valitin hänelle. Mutta Joel puhui asiaa, minulla tosiaan oli treffit y/n kanssa.
YOU ARE READING
Aleksi kaunisvesi x reader || blind channel
RomanceKESKEN Illalla on Blind Channelin keikka, jota odotat kuin kuuta nousevaa. Käyt aamupäivällä hevosesi luona hakemassa vähän lisää hyvää mieltä, ja sitähän hän tuotti! illemmalla menette jo aikaisin keikka paikalle, jossa tapaat Blind Channelin jätkä...