🎧🎶Gust muzyczny postaci🎶🎧

22 1 5
                                    

🐟🌼Yashiro Nene🌼🐟: Gustuje ona w "boys band'ach", jej ulubionym zajęciem jest wyobrażanie sobie spotkań z jej najprzystojniejszymi idolami, poza tym paja sympatią również do typowego romantycznego popu dla nastolatek, żywcem wyjętego z historii miłosnej.

🚽🌙Hanako-san🌙🚽: Właściwie to rzadko, kiedy zdarzało mu się słuchać muzyki przez lata spędzone w szkolnej toalecie, ale od czasu, gdy został wezwany przez Nene zaczął ponownie słuchać piosenek popularnych za jego życia, a także tych o twardych rytmach, często kosztem hałasu w Akademii.

⚡🥧Minamoto Kou🥧⚡: W jego typie jest zwłaszcza rock oraz metal, udaje wtedy, że jego trójząb jest gitarą i wyobraża sobie, że jest na scenie, nie pogardzi również rapem, ma masę frajdy, zabijając w ten sposób czas wraz z Hanako oraz Natsuhiko.

📷🌸Mitsuba Sousuke🌸📷: W jego guście jest zwłaszcza alternatywa, uważa ten gatunek za ambitniejszy od wielu głupot, których słuchają ludzie, oprócz tego koją go pozytywki, do których lubi sobie nucić pod nosem i kocha słuchać odgłosów natury.

🍵🎼Nanamine Sakura🎼🍵: Zdecydowanie stawia na muzykę klasyczną, jazz, jak i acapella, czerpie przyjemność z rozkoszowania się delikatną oraz wyciszającą melodią, a także pięknym przekazie, szanuje również te z dreszczykiem.

🏵🍪Hyuuga Natsuhiko🍪🏵: To ten typ osoby, która wyje do mikrofonu na imprezach te bardziej obciachowe piosenki i disco, oprócz tego ciągle poszukuje nowych serenad do wyśpiewania Sakurze i nie pogardzi kawałkami, które akurat są na topie, gdyż to kręci panienki.

☢:☠️Yugi Tsukasa☠️☢:: Trudno nazwać to czego zdarza mu się słuchać muzyką, gustuje w niepokojących melodiach, które zazwyczaj włącza w całkowitej ciemności, wiele razy wystraszył tym rodzinę, jak i klub radiowy, uwielbia również krzyki bólu, pocieranie widelcem o talerz oraz paznokciami o tablicę.

🍍☀Minamoto Teru☀🍍: Nie ma on w zwyczaju skupiać się na muzyce, bardziej interesuje go jego praca, jednak w jego typie jest blues oraz muzyka elektryczna, jeśli już mu się zdaży, z powodu rodzeństwa zna również teksty wielu randomowych piosenek.

🍁🎀Minamoto Tiara🎀🍁: Gustuje w idolkach występujących w telewizji, uwielbia je naśladować, oprócz tego lubi też proste piosenki przeznaczone dla dzieci, przy których po prostu dobrze bawi się, robiąc piruety jak prawdziwa baletnica.

🍬🍭Mokke🍭🍬: Właściwie to lubią większość rodzajów muzyki, zwłaszcza śpiew uczniów, często oczekują, że ich przyjaciele coś im zanucą, same cichutko podśpiewują im na niektórych lekcjach, klaszczą uszkami oraz rozdają cukierki.

🕸📚Tsuchigomori📚🕸: Nie jest on zbytnim koneserem muzyki, znacznie bardziej marzy mu się cisza i spokój, aniżeli twarde nutki, jednak nie pogardzi starociami sztuki kompozytorów, takich jak Mozart albo Chopin, najczęściej i tak zdarza mu się włączać po prostu radio z wiadomościami.

🏮💐Yako💐🏮: Jej ulubione brzmienie posiada muzyka festiwalowa, czuje się wtedy tak jak w swoim drugim domu, uwielbia również harfę oraz dzwoneczki, oprócz tego bardzo uspokajają ją odgłosy wody, niezależnie w jakiej postaci.

☔🍧Akane Aoi🍧☔: Jest ona ogromną fanką muzyki filmowej oraz musicali, oprócz tego uwielbia również głębokie piosenki, słuchając których może zatracić się w swojej wyobraźni przynajmniej na krótką chwilę, nie pogardzi również niektórymi zespołami w typie Nene.

🕰⏳Aoi Akane⏳🕰: Właściwie to gdyby został o to zapytany, odpowiedziałby, że muzyką dla jego uszu jest głos Aoi, z reguły paja również sympatią do orkiest dętych, którym z resztą kilka razy był dyrygentem, relaksuje go również tykanie zegara.

🍋📱Yamabuki Lemon📱🍋: Z reguły słucha twardych brzmień o cierpieniu oraz tych chwytliwych kawałków na słuchawkach przypiętych do swojego telefonu, nie ma też nic przeciwko głośnikom lub po prostu poznawania nowych hitów.

🎨🥞Shijima Mei🥞🎨: Preferuje country oraz abstrakcje, po prostu im dziwniej i kreatywniej tym lepiej, pieśniami oraz hymnami również nie pogardzi, przez Nene zaczęła interesować się również popem, ale także muzyką latynoską, gra na gitarze ją bardzo ciekawi.

⚽🍫Yokoo i Satou🍫⚽: Oboje bardzo lubią piosenki harcerskie oraz te bardziej znane kawałki, można powiedzieć, że nie są jakoś szczególnie wybredni i do wielu rzeczy potrafią się kiwać, na karaoke dają czadu jak nikt inny, wystarczy o tym wspomnieć, a będą zwarci i gotowi.

🍂🌰Shinigami-sama🌰🍂: Gdyby nie Sumire prawdopodobnie nie zacząłby się tym interesować, gdyż preferuje szelest liści lub odgłosy leśnych stworzeń, jednak pokochał głos Sumire, której śpiewu mógłby słuchać godzinami, dlatego też czasem tworzy jej podkład z piasku i kamyczków.

🕯🎐Akane Sumire🎐🕯: Jest bardzo muzykalna, sama historia muzyki niezwykle ją ciekawi, kocha tradycyjne instrumenty, a także znane japońskie pieśni czy kołysanki, latynoska muzyka również podeszła jej do gustu oraz co być może zabawne pieśni kościelne, jak i opery mydlane.

💝🍃Mirai🍃💝: Ta mała istotka lubi nucić dziecinne wyliczanki niczym piosenki, niesamowicie paja do nich sympatią, jednak wszystko co wpadnie jej w ucho z reguły staje się jej ulubionym, jak już się wciągnie to będzie cały czas śpiewać, ku zgrozy zmęczonych zjaw.

🏷🔮Kako🔮🏷: On uważa się za już tak starego, że to nie jego klimaty, ale właściwie to czasem podśpiewuje Akane oraz Mirai jakieś kawałki ze swoich młodych lat oraz nie pogardzi cichym śpiewem młodszych zjaw, dla których czuje się jak dziadek.

🎨🍡Pejzaż naszych barwnych myśli - Headcanony🍡🎨 |Jibaku Shounen Hanako-kun|Where stories live. Discover now