— Witaj w Connectium, nowej aplikacji, dzięki której będziesz mógł mieć kontakt ze swoimi przyjaciółmi! Jestem Max i zajmę ci kilka sekund, by oprowadzić Cię po twojej nowej ulubionej miejscówce spotkań! Na początek wybierz swoją nazwę; nic trudnego! Jeśli chcesz być sobą, śmiało! Jeśli chcesz być Batmanem, zapytaj DC o pozwolenie na wykorzystywanie tej nazwy ;) W rubrykach poniżej uzupełnij informacje o sobie, by dać znać potencjalnym nowym znajomym, kim jesteś. Nie jest to konieczne, wszystko zależy od twojego wyboru ;) W wyszukiwarce Marcov możesz znaleźć swoich przyjaciół, którzy korzystają z Connectium, lub nowe osoby do chatowania. Oczywiście, szukając znajomych, musisz wiedzieć, czy nie postanowili zostać Fanką Biedronki xxd ;) Kliknij plus, aby wysłać zaproszenie! Widzisz tę niebieską ikonę? Dzięki niej możesz stworzyć grupową konwersację ze swoimi znajomymi. Na chacie możesz puścić wodzę wyobraźni. Dostosujcie kolor waszego chatu, nadajcie nicki, dostosujcie tekst. Wysyłajcie sobie wiadomości, zdjęcia, gify, filmy i wiele innych! Dzięki Marcovowi masz do nich szybki i łatwy dostęp — nie będziesz potrzebować cennych minut na wyszukiwanie ich. Wszystko jasne? A więc baw się dobrze!
Kiedy Alya mówi, że ktoś ma coś zrobić, to ma to zrobić — w przeciwnym razie jego koniec będzie bardziej marny niż wszystkich ofiar Pennywise'a. Mary wiedziała, że nie wolno przeciwstawiać się jej przyjaciółce, a już na pewno nie w momencie, gdy sprawa toczyła się o ich religię — Adrienette. Wiek nastoletni jest wiekiem dziwnym, gdy chłopacy mają w głowie dziewczyny lub gry, a dziewczyny mają w głowie chłopaków lub swoje przyjaciółki, które z ich wymarzonym chłopkiem trzeba wyswatać. Zwykle po znalezieniu się w związku dziewczyny ostatecznie zostawały tym drugim typem — shipperkami. Alya była właśnie taką dziewczyną, która swoje love story już miała i nie mogła pozwolić, by jej BFF (Bardzo fajna fajtłapa) musiała cierpieć choć chwilę dłużej, jedynie gapiąc się na plecy jej crusha. Była jednak niekiedy bardziej zdeterminowana niż Mary, która była tym samym typem shipperki w związku. Być może wpływ na to miał fakt, że Jones znała porąbaną sytuację Adriena, który był zakochany w Biedronce, która była zakochana w Adrianie. Adrien zaś był Czarnym Kotem i tylko tak mógł okazywać swą miłość, a Biedronką była Marinette, która tylko jako Królowa Spóźnień mogła odezwać się do Bananowej Perfekcji Śmierdzącej Camembertem.
Po wysłuchaniu niezwykle nudnego wprowadzenia do nowej aplikacji, którą stworzył Max, dziewczyna założyła konto (jak zwykle o wszystkim dowiadywała się ostatnia i gdy jej znajomi już dawno przemierzali eter za pomocą Connectium, ona pierwsze słyszała o jakiejś apce) i dodała każdego, kogo znała (nawet tego japońskiego pekińczyka, który chciał ją przerobić na sushi od feralnego epizodu na łyżwach).
— No to jedziemy — mruknęła do siebie.
Użytkownik Mary_Sims utworzył/a nową grupę.
Użytkownik Mary_Sims nadał/a grupie nazwę: Adrienette 4 ever.
Użytkownik Mary_Sims dodał/a do grupy użytkownika MarinetteDC.Art.
Użytkownik Mary_Sims dodał/a do grupy użytkownika WcaleNieAdrienAgreste.
Użytkownik Mary_Sims ustawił/a nick użytkownikowi MarinetteDC.Art: Marigapa.
Użytkownik Mary_Sims ustawił/a nick użytkownikowi WcaleNieAdrienAgreste: Agrestowy Banan.
Użytkownik MarinetteDC.Art jest online.
Użytkownik WcaleNieAdrienAgreste jest online.
Mary_Sims: Drogie golabeczki, zebralismy się tu dzis, by zamienic dwie polowki jablka w jednosc
Marigapa: CO TY WYPRAWIASZ?!!!?
Agrestowy Banan: O co chodzi z tymi jabłkami?
Mary_Sims: Mari, tyle wykrzyknikow to objawa zaburzen psychicznych
CZYTASZ
Chat na chacie i Spółka | Miraculous chat |
Fanfiction*Uwaga! Nie zniechęcajcie się! Książka zawiera również moje własne postaci! Życie byłoby prostsze, gdyby Adrien kupił okulary, na które przecież go stać, a Marinette skonfiskowała ludzikom w swojej głowie przycisk do samodestrukcji mózgu. Skoro na...