Przedsprzedaż autorska + boxy

5.8K 479 1.1K
                                    

U góry boski (as always) zwiastun od illustrement


A więc stało się! Ragnarok ruszył z przedsprzedażą, a więc i ja muszę coś od siebie dorzucić :D

W przedsprzedaży autorskiej będą dostępne dwa zestawy:

Zestaw 1 limitowany box (25 sztuk): książka z dedykacją, dwie dwustronne zakładki od świetnych graficzek, pocztówka z grafiką, ręcznie robione, naturalne mydełko „runiczne" (tylko nie tak dosłownie!) oraz drobne niespodzianki (jedna nieco magiczna i drewniana, a druga bardziej miła dla oka ;p)! – podglądy na zakładki, pocztówkę oraz mydełka są wrzucone na osobne story na Instargamie.

Cena: 50 zł

Zestaw 2: Książka z autografem, dwie zakładki oraz pocztówka

Cena: 30 zł

Wysyłka przez paczkomaty InPost kosztuje 14 zł.

Zamówienia proszę wysyłać do mnie mailem (na ) albo przez wiadomość prywatną na IG (przez FB część w ogóle mim się nie pokazuje -.-). Płatność przelewem na numer konta, które podam po zatwierdzeniu zamówienia (czy np. boxy już nie wyszły). W treści wiadomości poproszę o wskazanie, jaki zestaw chcecie, do jakiego paczkomatu ma zostać wysłana paczka oraz dane jak numer telefonu oraz mail, na jakie mają zostać wysłane informacje o przesyłce. (teraz muszę zrobić tabelkę w Excelu, by nie zapomnieć, jak się nazywam xd)

Na razie przedsprzedaż trwa włącznie do piątku (24.09) do godziny 12:00. Z tego względu, że od 7.10 jestem z powrotem w Niemczech i nie chcę nikogo zostawić bez książki, a na bieżąco będę się dowiadywać, jak ma się sprawa z drukarnią i czy Ew. da się coś przedłużyć.


Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.




𝕽𝖆𝖌𝖓𝖆𝖗𝖔̈𝖐 W KSIĘGARNIACHOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz