Jimin Yang Baru Selesai Mandi,Duduk Di Atas Katil Sambil Menglap Rambut Yang Yang Basah Itu"Hmm Agak2 Lah kan,Student Kat UNI tu Toxic Tak Ek?Takot Je aq Lah"
Jimin Menglap Muka Nya Dan Memberikan Kata2 Semangat Pada Dirinya"Sokay Jimin,If Anything Bad Happens,Just Relax"
Jimin Memberi Kan Kata2 Semangat itu Kepada Dirinya Sambil Berdiri Megah Dan Bersemangat Untuk Ke Tempat Menuntut Ilmu Yang Baru
(Perghh Rare Orang Yang Excited ni)"Hmm Nak Pakai Baju ape ek??"
Padahal Kemain Belambak Baju Die Dalam Gerobok Tu,Die Boleh Tanya Bhai,BAPAK AH JODOH ORANG,RARE GILE MAT"Hmm TAKDE BAJU AH"
Jimin Menyerabaikan Rambut Nya Sambil Membebel Tentang Baju Nye Itu"Hmm Maybe Just A Pastel Outfit"
Jimin Mencari Outfit Yang Berwarna Ala2 Pastel Lalu Dia Memakai nya..."YEAY PASTEL BROWN,I LIKE IT"
Jimim Melompat Kegirangan Memang Sebijik Cam Budak 5 Tahun Baru Dapat Berjalan,Haaa Rupe Tu Lerr"Jom Kite Turun"
Jimin Dengan Gembira Dan Perasaan Happy Go Lucky Nye,Turun Ke Bwah"Eh Anak Eomma Dah Bangun Ke"
Eomma Jimin Bertanya Kepada Nya"Eh Taklah,Anak Eomma Ni Tengah Menonggeng kat Atas Tu Lagi"
Adik Nya Jimin Yang Berjantina Lelaki yang Bernama (Banyak Nau 'Yang' Oi)Park Ji-hue Memberikan Loyar Buruk Kepada Eomma Mereka"Eh Diamlah,Eomma Tak Ckp Dengan Kamu"
Puan Park Mencebik"Eh Ni Ncim Meh Makan"
Puan Park Memanggil Jimin Untuk Menjamah Makanan Yang Baru Sahaja Dimasak Oleh air Tangan Seorang Ibu Yang Mengendong Kite Selama 9 Bulan (Ok Ni Dah Melalut)"Okok Eomma,Ncim Makan Roti Je Boleh?"
Jimin Bertanya Kepada Eomma Nye"Eh Suka Hati Nchim Lah,Eomma Ok Je,Asalkan Jimin Tak Tolak Lah Cadangan Eomma Malam Tadi"
"Uhuk uhuk"
Tersedak Abe Jimin Kau"Takpe Eomma Jimin Pegi Dulu,Jom Papa,Hantar Jimin"
Jimin Mengajak Papa Nya Untuk Segera Keluar Dari Rumah Itu"Eh Kamu ni Umo Dah nak Masuk 24 kot,Tak Reti Bawak Kete lagi??"
Papa Jimin Bertanya"Hish Papa Ni Nanti Jimin Belajar Lah,Cepatlah Hantar Jim"
Jimin Diminta Untuk Segera Keluar Dari Rumah Itu,Sesak Nafas KatanyaSetelah Jimin Keluar Sahaja Dari Pintu Utama Rumah Nya Itu,Ade Aura2 Kejahatan Yang Dapat Dirasa
"Bapak Ah,Seram Sejuk mat"
Jimin Memeluk Tubuh Nya"Eh Kamu Ni,Takde Hujan Takde Ribut,Tetibe Pucat Ni Kenapa??"
Papa Jimin Yang Baru Sahaja Mahu Masuk Ke Kereta Sekilas Melihat Muka Anak Nya Yang Seakan PucatJimin Lantas melihat Muka Nya Dicermin,Sah Memang Pucat
"Pening Sikit Lah Papa,Nanti Oklah tu"
Kata Jimin Sambil Tersengih2,Bukan Ape kalau Papa Nya Itu Risau.....Hmmm Memang Duduk Rumah Jelah Abe Jimin Kite ni"Betul Kamu Ok ni???"
Papa Jimin Bertanya sekali Lagi Bagi Memastikan Anak Nya Itu Dalam Keadaan Baik2 Saja"Ok Lah Paa,Lagi Pon Jimin Dah Besar Dah Boleh Jaga Diri"
Kata Jimin Sambil Menunjukkan Jari '👌'"Yelah"
Papa Jimin Hanya Menghidupkan Kereta Nya Lalu Bertolak Ke Destinasi Yang Mahu Ditujui NyaTBC
YOU ARE READING
Cinta UNI💜|PARK JIMIN|LOVE STORY♡
Fanfic"HEHH BUTA KE MATA TU TAK NAMPAK ORANG SEBESAR2 ALAM NI" "Eh Kite Pulak Salah Die Yang Jalan Tak Pandang Depan,Salahkan Kite Pulak " (Another Moment) "Boleh Ke Aq menawan Cinta nya?.." "U Didn't Do Any Of Work To Win Her Heart And You Just Hope Tha...