Wakanda:
— Biztos vagy benne? — kérdezte Steve miközben Bucky-hoz sétált.
— Nem bízom az elmémben. — mosolyodott, el majd felnézett régi barátjára. — Ezért amíg rá nem jönnek, hogy törölhetik ki a fejemből álomba merülök. Jobb lesz így. — mondta Bucky, mire Steve bólintott. — Mindenkinek...
Miután a Németországban történtek után, Steve megkereste a barátait és kiszabadította őket, Eleanor, Steve és Bucky az egyetlen helyre mentek, ahol senki nem fogja őket keresni és talán még segíthetnek is Bucky-nak.
— Mielőtt aludni mész... Van itt valaki aki beszélni szeretne veled. — mosolyodott el Steve, mire Bucky szeme felcsillant, főleg akkor amikor meglátta, hogy ki lép be a laborba.
— El... — suttogta Buck, mire Eleanor elmosolyodott.
— Katona. — köszönt és ránézett Steve-re aki vette a célzást és mosolyogva hagyta el a labort.
— Jól vagy? — kérdezte Buck.
— Jobban mint te. — biccentett a nő Bucky fémkarja felé, ami már nem volt a helyén.
— Jól vagyok... — mormogta Barnes és mikor Eleanor elé lépett az ép karját köré fonta, miközben a mellkasára hajtotta a fejét.
— Tudod... Be fogom hajtani rajtad azt a randit. — suttogta Eleanor, mire Bucky szélesen elmosolyodott.
— Igen? — kérdezte mosolyogva, mire Eleanor bólintott, majd megcsókolta Bucky-t.
— Szeretlek, katona... — suttogta Eleanor, mire Buck szíve nagyot dobbant.
— Az életemnél is jobban... — suttogta vissza Buck, majd megfogta Eleanor arcát és rámosolygott.
— Vissza jössz, ugye? — kérdezte a katona, mire Bucky szíve majd megszakadt. Most, hogy tisztázódtak a dolgok még így sem lehet teljes az élete.
A Tél programját ki kell szedni a fejéből, hisz nem tudja mire lehet képes. Ameddig viszont a fejébe van, nem lesz szabad. És ő a sok-sok év után csak szabad akar lenni.
— Visszajövök hozzád. — simogatta az arcát Bucky, mire El belesimult a férfi érintésébe. — És ezért is... — mondta Bucky majd levette a dögcéduláját és Eleanor nyaka köré tette.
— Vigyázok rá! — mormogta a nő. majd rámosolygott a katonára és ellépett tőle. Sóhajtva nézte ahogy Steve visszajön mellé, Bucky-t pedig a gépbe rakják.
Miközben Bucky-t lefagyasztották utoljára rámosolygott El-re aki viszonozta majd Bucky becsukta szemeit és mély álomba merült.
☀︎︎☀︎︎☀︎︎
— Lekötelezett bennünket, felség! — mondta Eleanor, mikor T'Challa mellé sétált Steve pedig egyetértően bólintott.
— A barátja és az apám, áldozatok voltak. Ha segíthetek egyiküknek békére lelni... — mondta a király, mire Eleanor halványan elmosolyodott.
— Tudja ha rájönnek, hogy ittvan, elviszik. — mondta Steve, mire T'Challa kihúzta magát.
— Próbálják meg! — mondta, majd végignézett a királyságán és a nagy párducon akadt meg a szeme.
Wakanda védőszentjén...
YOU ARE READING
A halhatatlan gárda✔️[Bucky Barnes]
ActionELEANOR EVERDEEN az első halhatatlan. Több mint ezer éve él a Földön és még meddig fog... Kiválasztott. Valami feladata van amit teljesítenie kell, de ahogy telt az idő már nem maradt egyedül. Megszületett a gárda és Eleanor mindent megtett, hogy a...