Keresés

35 3 0
                                    

A film tartalma: David Kim jóban van a lányával, napi szinten beszélnek. David ezért furcsának találja, amikor a lánya nem veszi fel a telefont, aggódni kezd. Egy idő után az aggódás átmegy félelembe, és felhívja a zsarukat, hogy a lánya eltűnt. Az ügyet Vick nyomozó kapja, aki bele is veti magát a munkába. De David sem lankad, átnézi a lánya facebook profilját és felhívja az ismerőseit, de szinte nem jut semmire.

Saját gondolatok: Számomra ez a leírás elég vérszegénynek hatott, miután láttam a filmet, szóval muszáj kiegészítenem. Magát a filmet a néző mindig valamilyen virtuális eszközön át láthatja, ami alapjáraton teszi izgalmassá az egészet. Végignézhetjük, ahogyan egy apa darabjaira esik a lánya után kutatva, miközben az idő egyre csak tellik. Ő, és egy nyomozó, aki főállású anya, próbálnak a lány nyomára bukkanni, és minnél tovább keresnek, annál inkább tűnik minden gyanúsnak. Részemről szólva, egyáltalán nem éreztem kiszámíthatónak, és mindig volt valami csavar, ami fent tartotta a figyelmemet. Rám nagyon nagy hatással volt, és ebből is azt vontam le, hogy tölts annyi időt a neked fontos személyekkel, amennyit csak tudsz, és bármilyen probléma adódik az életben, legyen az nagy vagy parányi, akkor is beszéljetek róla, és ne nyomjátok el.

FilmajánlóWhere stories live. Discover now