SIR PERDESİ

190 3 1
                                    

Ertesi gün uyandığımda hava güneşliydi giyindikten sonra Melisayı almaya gittim yolunda gitmeyen bir şey vardı sanırım. Mesajlarıma ve telefonlarıma cevap vermiyordu o gün okula da gelmedi düşünceli düşünceli okulun yolunu tutuyordum..Okula girdiğimde Müdür herkesi toplamış konuşmasına devam ediyordu. "Hakan hocanızın kapısı neden kırık?? 😡 bekçi neden uyuyakaldı?" Çok korkmuştuk tek tesellimiz okulda güvenlik kamerası olmamasıydı.Ah tabi unutuyordum 10,11, ve 12. Sınıflar koyun gibi yaşasın tüm sorunları biz çözelim.
Kaan hoca ; Bu formalı öğrenciler - 9.sınıf - yerlerinde durmuyor bunların başının altından çıktı her şey diye mırıldanıyordu kendi kendine. Anlaşılan o ki Müdürle işimiz vardı Sınıflara çıktık.İlk ders bitmeden Müdür içeri girdi ve sadece bizleri - Mert S , Mert K , Nisa , Halil , İbrahim , Lisan , Buse , Baran , Yağmur, Öykü , Berk -konferans salonuna çağırdı sanırım başladığımız yere geri dönmüştük korkak adımlarla konferans salonunun yolununu tuttuk İçeri girdiğimizde Müdür bacak bacak üstüne atmış bizi bekliyordu yerlerimize oturduk ve bir slayt açtı.Ailemiz ile çekildiğimiz fotoğrafları göstermeye başladı. Oha diye atıldı Lisan ; Bu fotoğrafta ben neden yokum diyerek ağlamaya başladı aynı şekilde fotoğraflar değiştikçe Ailemiz ile çekildiğimiz fotoğrafların hiçbirinde biz yoktuk Müdür gülerek konferans solununu terk etti gözlerimin dolduğunu hissettim neler olduğunun farkında değildim canım acıyordu ağlamalar ve çığlıklar başladı Mert K kapıya yöneldi ama kapı bir türlü açılmadı kahretsin içeride kilitli kaldık 😰. Sakinleşmeye çalışırken bağrışmalar kulağımı rahatsız ediyordu herkes sustuktan sonra çözüm yolları aramaya başladık aniden projeksiyon açıldı.
Okul müdürü ; Okul gezisine gideceğiz diyerek hepinizin ailesinden 1 aylık izin aldım 1 ay boyunca konferans salonunda kilitli kalacaksınız 10 kişisiniz her 5 günde aranızdan bir kişiyi arkanızda bulunan odaya koyacaksınız odanın anahtarı karşınızda ki koltuğun altında saklı sakın odaya girmeyi aklınızdan bile geçirmeyin 3 gün de bir yemek verilecek gün geçtikçe yemekleriniiz azalacak akıllılık etmeyi düşünmeyin yoksa hepiniz ölürsünüz 1 ay sonra 4 kişi kalacak onlar kurtulacaklar. Dedi ve projeksiyon kapandı Mert K. Hemen kapıya yöneldi ve kapıyı kırmaya çalıştı ama nafile hiçbir özelliğimiz işe yaramıyor herkes ağlıyordu biz kimseyi öldüremeyiz ne yapmalıyız burdan kurtulmanın bir yolu olmalı 😰

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİVİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin