• SALON ANİ •

136 4 0
                                    

Ambulans ile hastaneye giden öğrenciden hâlâ haber alamadık kimliği bile gizleniyor fakat ben bunun peşini bırakmayacağım.Okulda hiç görmediğimiz bir kişi 6. Dersteyken sınıfa girdi ve bizlere "genç oyuncular" 10 dakika sonra bütün okul aşağı inecek sizde inin dedi ve kapıyı çarptı. O sırada Baran yanımda oturuyordu ve tüm sınıfla göz teması kurma çabalasıyla sinsi sinsi gülüyordu ne olduğunu anlayamamıştık.sınıfça konferans salonuna yol alırken kapının önünde toplanarak içeri girdik lambaların bazıları yanıyor bazıları yanımıyordu ayrıca içeride hiç kimse yoktu hepimiz ön sıralara oturduk aramızda sohbet etmeye başladık sınıf kaslı çocuğu Mert K. Kasları ile hava atmaya başladı hepimiz gülüyorduk Baran ve Ece arkada el ele tutuşup birbirlerine bakıyordu.- 40 yıllık karı kocalar sanki amk - 20 dakika geçti ses seda yok okulda hepimiz yeniydik Okuldan mezun olan öğrencilerin hepsi yüksek yerlere yerleştirilmiş ve Türkiye de derece yapmışlar. Ama nedense hiçbiri okuldan memnun değiller bu okulda birşeyler döndüğünün farkındayız hepimiz. Kocaman projeksiyon bir anda açıldı ekranda çıkan yazı ise çok ürkütücüydü "Welcome To Cehennem" herkes bağrışmaya başladı sınıfı saymaya çalıştığımda bir kişinin eksik olduğunu farkettim Öykü koşarak kapıyı açtı ve bir anda Çığlık attı kapıya doğru koşuyordum..

SİVİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin