Hajime: Y/N? Y/N hadi uyan artık hazırlanman lazım!
Y/N: *Esnedin* Huh? Ne? Doğru, tamamen unutmuşum. Hemen hazırlanıyorum!
Plaj çantanı aldın, içine havlu, birkaç saç tokası, güneş kremi falan koydun.
Mayonu giydin, saçlarını taradın, çantanı aldın ve Hajime'yi bekledin. Yaklaşık 10 dakika sonra Hajime geldi. Seni bikini içinde görünce kızardı.
Hajime: H-hazırsan gidelim Y/N
Y/N: *aklın Nagito'daydı* Şey.. Diğerlerini de çağırdıysan gidebiliriz dedin.
Hajime kafasını onaylar şekilde salladı ve sahile doğru yürüdünüz. Sizden önce Sonia, Hiyoko ve Kazuichi gelmişti.
Y/N: Selam! Geç kalmadık umarım!
Sonia: Merak etme Y/N, biz de şimdi geldik, dedi ve gülümsedi.
Hajime: O zaman diğerleri gelene kadar burayı hazırlayalım, dedi.
Hajime ve Kazuichi şemsiyeleri sabitlerken yerleştiniz. Siz yerleşirken birkaç kişi daha geldi. Chiaki'nin geldiğini görünce hemen yanına koştun. Chiaki şaşkınca sana baktı.Y/N: Chiaki! Nagito nerde? Gelmeyecek mi?
Chiaki: Sakin ol Y/N-chan! Nagito'yu en son gördüğümde hazırlanıyordu.
Gülümsedin
Chiaki: *Yanından geçerken kulağına sessizce fısıldadı* Birileri Nagito'dan hoşlanıyor galiba, dedi ve güldü.
Y/N: Chiaki! Sessiz ol! Duyacaklar!
Chiaki: *güldü* tamam tamam
Biraz bekledikten sonra denize girmeye karar verdiniz. Nagito hala gelmemişti, aklın ondaydı. Denizin önünde onu düşünüyordun.
Ibuki: Hey, Y/N! diyip seni aniden denize ittirdi.
Y/N: *güldün* Ibuki, yapma!
Ibuki üstüne su sıçratmaya devam etti. Yaklaşık 5 dakika sonra Nagito geldi.
Y/N: Nagito-kun! *denizdeyken Nagito'ya el salladın*
Nagito gülümsedi ve denize girdi.
Kazuichi: Hey, yarış yapmaya ne dersiniz?
Y/N: Bana uyar!
Hajime: Beni de say!
Ibuki: Ben yeneceğim için tabii ki varım!
Kazuichi: Pekala, herkes yerine geçsin!
Kazuichi 3'e kadar saydı ve yüzmeye başladım. Kafamı sudan hiç kaldırmadan yüzdüğüm için önümde veya arkamda kimin olduğunu bilmiyordum. Bir süre daha yüzdükten sonra kafanı bir kayalığa çarptım, kafanın kanadığını ve suyun içine battığımı hissettin.Ibuki: Dediğim gibi, ben kazandım! Haha!
Hajime: eğer Nagito önüme çıkmasaydı ben kazanıyordum!
Ibuki: Ama çok yazık ki 2'niz de kaybettiniz!
Sonia: Hey, aranızda Y/N'yi gören oldu mu?
Hiyoko: Y/N en son benim önümdeydi, sonra birden kayboldu
Kazuichi: Kayboldu mu? Ama bu imkansız. Denizde nasıl kaybolabilir ki? Burda bizden başka kimse yok.
Hajime: Çabuk! Denizin her tarafını arayın! Boğulmuş olabilir!
Herkes endişeli bir şekilde seni aramaya koyuldu. Denizin yüzeyindeki her yere baktıktan sonra bir araya geldiler.
Sonia: Yüzeyde değilde boğulmuş olmalı! Çabuk, vaktimiz varken hızlıca yüzüp onu arayın! dedi.
Sen ise başlangıcın çok uzakta olmayan kayalığın olduğu yerde, kayalığa kafanı vurduktan sonra bayılıp suyun dibine batmıştın.
Nagito: Hey.. Ben.. sanırım birşey buldum..
Herkes Nagitonun yanına geldi. Kayalığın önünde duruyorlardı.
Ibuki: H-hayır, bu k-kan mı?..
Hajime: Y/- Y/N ölmüş olamaz değil mi?
Herkes suyun dibinde seni aramaya koyuldu. Bir süre sonra Nagito seni gördü, derine daldı ve seni kucağına alıp plaja çıkardı. Chiaki ve Ibuki seni böyle görünce ağlamaya başladı.
Nagito: Çabuk Mikan'ı çağırın!
Hajime ve Kazuichi koşup Mikan'ı çağırdı. Mikan geldi, Nagito seni odana taşıdı, seni yatağına yatırdıktan sonra Mika birkaç kan testi yaptı.
Mikan: B-başından ağır bir darbe a-almış. Biraz k-kan kaybetmiş ama ç-çok ciddi bir durum y-yok. Yi-yine de uyanana kadar başında biri beklese iyi olur.
Nagito: Ben beklerim, zaten yapacak pek bir işim de yok dedi.
Nagito odasından bir kitap alıp yanına geldi,yatağının bir sandalye çekti ve uyanmanı beklerken kitap okudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Danganronpa x Reader
FanfictionHikaye tamamen oyundan bağımsız olabilir!! SPOILER İÇEREBİLİR!!