7. Bölüm: Yandere Nagito

122 10 27
                                    

...
Hajime'ye karşı olan hislerinden emin değildin, gerçekten iyi bir arkadaştı, bir an hiç düşünmeden,

Y/N: Ben- ben de seni seviyorum Hajime!..

Ne yaptığının, ne söylediğinin farkında değildin. Bir an küçük bir şok geçirdin, daha sonra Hajime sana sarıldı. Sen de ona sarıldın ve mutlu gözükmeye çalıştın.
Hajime'ye sarılırken yukarı baktın, 4. Katın camından Nagito sizi izliyordu, Nagito'nun bakışlarından iyi birşey olmayacağını anladın ve Hajime'ye sarılmayı bıraktın.

Y/N: Saat çok geç oldu, odaya mı gitsek artık?

Hajime: Biraz daha dursak iyi olurdu aslında.

Y/N: *üşüyormuş gibi yaptın* Ama hava çok soğudu ve benim uykum geldii..

Hajime: *güldü* peki o zaman, gidelim hadi.

Merdivenlerden odanıza çıkıyordunuz, koridorda Kazuichi ile konuşan Nagito'yla göz teması kurmak istemiyordun, ama Nagito'nun sana baktığını hissedebiliyordun. Yere bakarak odana gittin.
Odana girince hemen pijamalarını giyip uyudun.

☾︎~~Nagito'dan~~☽︎

Dışarda gördüklerime inanamamıştım.. Gerçekten Y/N-chan ile reserve kursu öğrencisi sarılıyorlar mıydı? Tam odama çıkacakken Kazuichi ile karşılaştım, biraz sohbet ederken Y/N ve Hajime geldi, Y/N'ye uzun uzun baktım. Gerçekten çok güzeldi, onu çok seviyordum ve onun şu ezik reserve kursu öğrencisine kalmasını istemiyordum. Ben Y/N'ye bakarken Hajime'nin bana dik dik baktığını fark ettim,birazdan yapacaklarımdan haberi olsaydı böyle yapamazdı.
Hiç düşünmeden odama girdim, Chiaki uyuyordu, çekmeceyi açıp tel tokalarından birini aldım ve odadan çıktım. Y/N ve Hajime'nin odasının önüne geldim, tokayı alıp kapını  kilidini açtım.
Hajime uyuyordu. Onu bağlayıp odama götürdüm, benim kısımım ve Chiaki'nin kısmını ayıran bölgenin kapısını kapattım. Hajime uyandı.

Hajime: Ne- nerdeyim ben?! Nagito?!?

Nagito: Şşş! Sakin ol! Bunu Y/N'ye çıkma teklifi etmeden önce düşünecektin! *

Hajime: Hayatta olmaz! B-ben Y/N'yi çok seviyorum, o da beni seviyor!

Nagito: Öyle mi dersin?

Silahı Hajime'ye doğrulttum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Silahı Hajime'ye doğrulttum.

Hajime: Nagit-

Nagito: Tek kelime daha etmeye kalkma! *elimle Hajime'nin ağzını kapattım*

Sabah olana kadar Hajime'yi depoya kilitledim, böylece Y/N'den uzak duracaktı.

☾︎~~Y/N'den~~☽︎

Sabah olmuştu. Monokuma'nın sesiyle uyandın, üstünü giyinip yemekhaneye gittin. Herkesten geç gelmiştin. Sadece Hajime yoktu, onu da odanda görmeyince yemekhanede olduğunu düşünmüştün.

Y/N: Günaydın!

Ibuki: Günaydın Y/N!

Chiaki: Günaydın Y/N-chan.

Sandelyeye oturdun. Hajime hâla yoktu.

Y/N: Hajime'yi gören oldu mu? Saat 8:30 oldu ama hâla gelmedi.

Kazuichi: Belki de uyuya kalmıştır, Hajime'den beklenebilecek birşey sonuçta.

Y/N: Ama odada da yoktu, yemekhaneye inmiştir diye düşünüp fazla takmadım..

Yemeğimi yemeye devam ettim, Nagito gözlerini benden ayırmamıştı, korkmuyor değildim. Bir süre sonra yemek masasından kalkıp Hajime'yi nerede bulabileceğimizi düşündük.

Sonia: Herkes ikiye ayrılıp etrafı arasın, böylelikle onu daha kolay bulabiliriz.

Herkes kendi arasında ayrılmıştı. Nagito yanıma geldi.

Y/N: Aramaya nereden başlayalım?

Nagito: Y/N. Aslında sana söylemek istediğim birşey var, benimle gelir misin?

Başını onayladığını belli ederek salladın ve Nagito'yu takip ettin. Aşağı kata indiniz.

Nagito önceden cebine koyduğu Chiaki'nin tokasıyla kapıyı açtı.

Nagito kapıyı açıp girmeni beklediğinde kapının arkasından baktın ve Hajime'nin sandalyede gözleri kapalı bir şekilde bağlı olduğunu gördün. Gözlerin yavaşça kapanıyordu.

Y/N: HAJIME!

Hemen Hajime'ye doğru koştun. Hajime'ye sarılıp ağlamaya başladın.

Y/N: N-nagito sen- sen bir canavarsın! *Gözlerinden yaşlar akıyordu*

Nagito: Merak etme Y/N-chan, onu sadece bayılttım~~

Ağlıyordun. Bir anda Nagito bileğini tuttu. Seni duvara doğru itti ve karşına geçti. Ağlaman kesildi, başını duvara vurmanın acısıyla başının arkasını tutuyordun, elini çektiğinde elinin tamamen kan içinde olduğunu farkettin. Nagito üzerine yürüdü.

Nagito: Y/N-chan, üzülmeyi kes artık! Hepsini seni sevdiğim için yaptım, senin gibi birinin o reserve kursu öğrencisiyle çıkmasına izin verecek değildim ya!

Y/N: Sen.. Nagito, sen benim tanıdığım Nagito değilsin!

Başından akan kan yere akmaya başladı, gözlerinin yavaş yavaş kapandığını hissettin.

Danganronpa x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin