ÇARPIŞMA

237 12 2
                                    


"Kahretsin yine geç kaldım okula"dedim
"Sakin ol Rain daha 30 dakikan var"dedi Ian . Ian çalıştığım kafenin patronunun oğluydu ve 2 seneden beri onunla arkadaştım.
"Sakin olmayan birine sakin ol demek onu sakin etmez Ian ben çıkıyorum çıkınca gelirim"
"Tamam dert etme burayı iyi dersler"diye bağırdı arkamdan .
  Ben hızlı hızlı yürüyordum otobüse yetişmek için.Ve görmeden biriyle çarpıştım kitaplarım yere saçıldı.'Lanet olsun geç kalcam'dedim içimden ve çarpıştığıma baktım.Soluk tenli çok yakışıklı biriyle kokusuda çok güzeldi."Ah,çok özür dilerim benim hatamdı"dedim hızlı hızlı kitapları toplarken ."Sorun değil"dedi .Bn kitaplarımı aldım ve hemen oradan uzaklaştım.Çarpıştığım kişinin arkamdan baktığına emindim.
                               *   *    *
Okula girdiğimde direk biyoloji sınıfına çıktım.Neyse ki hoca daha gelmemisti. Yerime geçti oturdum kitaplarımı çıkardım.
"Okula yeni çocuk gelmis duydun mu?"dedi arkamdan Katherina.
Arkamı döndüm ve "Hoşgelmiş e bunda ne var Katherina?"
"Canım benim oğlanla aynı dersi alıyoruz"
"Ee ne var bunda"
"Aşk kokusu var "
"Hıhı kesin öyledir."dedim ve hoca geldiği için önüme döndüm.
Hoca derse başladıktan 10 dakika sonra kapı çaldı ve biri içeri girdi.Kafamı kaldırdığımda çarpıstıgım çocuğu gördüm."Hocam geç geldiğim için özür dilerim. Adım Austin Shomled "dedi
"Kendine bir yer bul geç"dedi hoca. Sınıfı taradıktan sonra yanıma geçti. Toprakla karışık baharat kokusu burnuma geldi.Cok güzel kokuyordu.
Sen sabah çarpıştığım kızsın sabah yazdi
Evet özür dilerim acalem vardı.
Sorun yok bn Austin
Bende Rain. Kimsin sn
Cullenların kuzeniyim amcam Carlise beni yanına aldı
Hmm
Öğle yemeği?
No. Tek yerim hep
Bende ne güzel iste bkliyorum sni masada.yazdı. Hızla ona dönüp 'Deli misin sen' dedim ağız haraketleriyle.Kafasını salladı evet der gibi
Allahım niye hep belalar beni buluyor diye haykırdım içinden

TEHLİKELİ AŞK #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin