Yemekhaneye indiğimde Auistin bi yerde oturuyordu. Ona hiç bakmadan sıraya girdim. Auistin'in beni fark etmemesi için dua ettim. Bela kelimesini fısıldıyordu sanki. "Benden kaçacağını mı sandın"dede arkamsaki biri. Hızla arkamı döndüm Auistin yüzüne yakışan ve baştan çıkaran gülümsemesiyle bana bakıyordu."Sende kaçacak olsam burada olmazdım "dedim ve önüme döndüm. Arkadan sırıttığını hissedebiliyordum. Yakışıklı olmasına rağmen tehlikeli ukala ve uyuzun önde gideni olduğu kesindi. Yemeği aldım ve boş bir masaya oturdum. Austin karşıma oturdu ve yemek almadığını fark ettim."Sen yemiyor musun?" dedim.
"Ben yemek yemem..."
"Saçmalama her insan yemek yer."diye sözünü kestim.
"Benim insan olduğumu nerden çıkardın "
"Senin doktora eğitmen lazım" diyip kalktım oradan. Bu çocuk bela kelimesini fısıldıyordu ve beni ürkütüyordu. Deli olduğuna şimdiden karar vermiştim.
Öğleden sonram sorunsuz bi şekilde devam etti. Kafeye gittiğimde Ian'ın tek olduğunu fark ettim. Hemen önlüğümü giydim ve hemen yardıma koyuldum. Ortalık sakinlestikten sonra Ian ikimize kahve koydu ve içmeye koyuldu. "EE okul nasıl geçti?" dedi
"Birşey dışında normal geçti"
"Neymiş o sey ?"
"Sabah biri ile carpıştım sonra okula gidince aynı dersi almış olduğumuzu gördüm. Sonra yemek yemeğe çağırdı indik.Ben yemek aldım ama o almadı.Sorduğumda 'Ben yemek hemen"dedi "dedim
"İlginç bu kişinin adi ne?"
"Adı Austin soyadını unuttum. Cullenların akrabası olduğunu söyledi."dedim. Ian'ın yüzüne baktığımda kaşlarının çatılmış olduğunu fark ettim."Ne oldu?" dedim .
"Yok hiçbir şey olmadı sadece aranan gereken yer var"dedi ve gitti.2 dakika bekledikten sonra yanina gittim. Telefonla konuşuyordu ve beni fark etmemişti. "Anlaşmaya uymanız lazım. O kızdan uzak durun"dedi.Biraz dinledikten sonra "O kızın başına birşey gelebilir senin ve lanet olasi ailen onu ısırabilir ve bunun bedelini ödetirim size.Rain'den uzak durun"dedi.Benimle ilgili konuştuğunu anlayınca yanına gittim ve "Evet, neler olduğunu artık anlatacak mısın?"dedim.
Ian şaşkinlik ve ne yapacağını bilemez biçimde bana bakakalmıştı.Multimedya daki Ian
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ AŞK #Wattys2015
VampireAşk tesadüfleri sever mi? Rain cafeda calısan sıradan bir kızdır.Austin ise yakışıklı bir vampirdir.Onları birbirine yakınlaştıran ise süpriz bir çarpışmadır.Rain bu çarpışmadan sonra hayatında gerçekleri öğrencek ve Austin'e aşık olmaya başlar.Faka...