epsiode 4

138 16 2
                                    

( hanse ve sejun )

Sıramda otururken camdan dışarıya bakıyordum ve whatsapptan Beom ile Kai'nin olduğu gruba yazmıştım uyuya kalmıştır, diye ama gelmeyeceğini söyleyip offline olmuştu. Sınıfta kalacak haberi yok ve Kai tuvalete gideceğim diyerek 5 dakikadır yoktu ve gelmesini bekledim ve Sejunun gelmeyeceğini Kaiden öğrenmiştim.

Ve hocanın gelmesine daha vakit olduğundan, yazmıştım neden gelmediğini ve uykusundan uyandırmıştım, onu zor ikna ederek gelmesini sağlamıştım okula ama benden öpücük karşılığında geleceğini yazmıştı, ve mesajı görür görmez içtiğim suyu ön sıramda oturan sınıfın gıcık çocuğun kafasına gelmişti. Ve çığlık atmıştı sınıftaki herkes bize bakmıştı, bende bilerek olmadığını söylemeye çalışmıştım.

- NAPIYORSUN AMINAKOYAYIM LAVABOMUYUM BEN NE ÜSTÜME FISKİYE GİBİ SU FIŞKIRTIYORSUN

- bilerek olmadı amk, ne abarttın, alt tarafı su ne güzel duş aldın, saçların yağlı görünüyordu, benim sayemde kızlar senden iğrenerek bakmayacak fenamı.

Dediğim cümlede, sınıftaki herkes gülmeye başlamıştı, bende içimden gülüyordum, ama havalı medmoyluğumu bozmayarak, sadece karşımda ıslanmış bedene bakıyordum, üzülmüştüm biraz ama umrumda değildi.

Çocuğun sinirden burnunda duman çıkıyor gibiydi, yoksa ben mi yanlış görüyorum?

- seni piç iftira neden atıyorsun

- piç mi aşk olsun sayın sınıfımın en çekilmez gıcık insanı küfürler senin gibi bir mala yakışıyormu hiç tnch tnch tnch

- SEN ŞİMDİ GÖRÜRSÜN

tam elini kaldırdığı gibi, bana tokat atacağı zaman hemen bileğini tuttuğum gibi, dişlerimi sıktığım gibi, karşımdaki yelloza bakarak, konuşmaya başladım.

- Sen kaşınıyorsun galiba sana kibar dille özür dilemeye çalıştım yaptığın saygısızılık bu mu SENİ PİÇ !!!

Çocuğun gözünden yaş geldiği için kolunu bırakıp hemen sırama oturdum ve tekrar camı izlemeye devam ettim, belki Ryuk yukardan defteri düşürür de azcık ekşın yaşarım, diye kendi kendime hayal kuruyordum, hayal kurmaya devam ederken zil çalmıştı hala gelmemişlerdi. Ryuk, Kai ve crushim Sejun gelmemişti, derken tanıdık bir ses duymuştum. Hemen arkamı döndüğümde, saçı başı dağınık elinde prinç kavanozu olan, Kaiyi görmüştüm.

Gülsemmi uzulsemmi bilmiyordum, gülmemek için iç yanağımı dişliyordum, Kai küçük bir çocuk gibi dudaklarını büzüp, gözleri dolu halde yanıma geldi, pirinç kavanozun sıraya koyup, bune dedim kaiye bakarak, ve Kai ağlamaya başladı.

- gitti ayfonum gitti gitti babam ağzima sıçıcak ne bok yapıcam ben ya

Sadece ne nasıl becerdigini sormuştum, ağlamaktan söylememişti çantamdan mendil çıkarıp ona uzattım, hem ağlayıp hemde gözündeki yaşları peçeteyle kurulayip, onu sakinleştirmek için ne söylesem diye düşünüyordum, yeni koyduğunu söylemişti, ve kaiye bakarak konuşup, sakinleştirmeye çalıştım.

- Bir dur daha yeni koydun, pirincin içine daha var, hemen üzülme.

Dolu gözlerle dudaklarını büzmüş halde bana bakıyordu, Kai ile ilgilenirken, Sejunun sınıfa girdiğini farketmemiştim, önümüzdeki sıraya oturup, günaydın demişti, ama Kaiyi ağlarken görünce şaşırmıştı.

- Noldu Kai nie ağlıyorsun kim uğraştı kankimle hemen gidip döverim onları

- gözlerinde ki yaşları silerek burnunu çekip sejuna bakmıştı

- Telefonum bok yoluna düştü

Sejun gülmemek için. iç yanağını dişlemişti, sadece ona baktığımda nasil yakışıklı olduğunu yeniden farketmiştim, Sejun beni gördüğünde yüzü kızarmıştı, hemen önüne dönüp kaiye üzülmemesi için, teselli etmeye çalışıyordu.

Kai son anda rahatladığını belli edip tuvalete gitmek, için sınıftan çıkmıştı ve ikimiz baş başa kalmıştık, birşey olduğunu hatırlayıp, ceketimin cebinden sevdiği çikolatayı, çıkarıp sejuna uzatmıştım.

- Ben dalga geçmek için demiştim onu gerek yokki

Çikolatayı, sejuna geri uzatmaya çalıştım, çabucak pes edip uzattığım çikolatayı alıp, önce teşekkür etmişti ve çikolatayı cebine koydu.

Sabah yazdığı mesaj, aklıma gelince hemen söylemiştim, sejun ilk şaşırıp birşeyler uydurmaya çalışsa, yine pes etmişti ve bana dönerek yutkundu.

- Evet yazdığım mesaji gerçekten de sana yazıyordum

Şaşırarak onun konuşmasını dinliyordum

- hanse sana nasıl desem ki offf söylesem de hayır diyeceğini biliyorum neyse

Sejun derin nefes alıp vermişti.

- b-ben sana baya abayi yaktım Hanse

Son dediği cümlede donup kalmıştım, Sejun beni sarstığı zaman kendime gelmiştim, cidden benden hoşlanıyordu inanmıyordum boğazımı temizleyip, benden bir cevap bekleyen, Sejuna bakıp aniden dudaklarına yapışmıştım,

- Bende senden hoşlanıyorum Kim Sejun.

EVEEEET BU ÇİFTİDE MUTLU MESUT ETTİM ANİDEN OLDU BİRAZ SÜRÜNDÜRECEKTİM İKİSİNİ AMA KİYAMADİM NEYSE DİĞER BÖLÜMDE GÖRUSURUZ

Bilinmeyen Numara - taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin