Tizenhatodik fejezet.

549 13 0
                                    

8- as szoba



A nevem Alexandra Christal Demango
Egy lány aki a szüleit fiatalon elvesztette , egy lány aki sok szenvedésen ment keresztül , egy lány aki csak szeretettre vágyik .
Pár hónappal ezelőtt olyan dolog történt velem amit  senkinek nem szabadna át élnie !!! Megerőszakoltak !!!! Megaláztak !!!  Kihasználtak és becsaptak !
Volt egy életem egy normális életem , amit saját magamnak alakítottam ki ! Mind addig amíg meg nem ismertem Ericet !! Onnantól kezdve az egész eddigi életem a feje tetejére fordult !!
Én csak normális életet akartam , Dolgozni mint a rendes embereket , Bulizni mint az én korosztályom , és élni  ,szeretni   ,szerelmesnek lenni !

A szüleimmel  nagyon régóta nem beszéltem, csak üzengettünk egymásnak néha néha .Mindannyiunk biztonsága érdekében .
A baleset után úgy látták jónak , ha az útjaink ketté szakadnak , így esélyt adva nekem arra  , hogy normális emberként élhessek normális átlagos életet !

Rengeteg éve élek együtt a titkommal , hogy ki is vagyok valójában , senki szó szerint senki nem tudta egészen a mai napig !!

Azt hittem képes vagyok erre az egészre egyedül , azt hittem képes vagyok a bosszúra , de be kellett látnom , hogy nem megy !!
Vártam !! vártam , hogy Eric segít ! De benne is csalódtam , pedig a szívemet adtam neki !! Szerettem és még most is szeretem , de az ő segítsége kevés volt , túl lassan haladtunk .
Engem meg kezdett felemészteni a fájdalom , a bosszú vágy és a düh !!
Ezért hát arra az elhatározásra jutottam , hogy a szüleim segítségét kérem ! Meg volt a módja , hogy hogyan tudok kapcsolatba lépni velük ! Üzentem nekik !! Azonnal hívtak amint megtudták , hogy baj van ! Elmeséltem nekik mindent így hát csak ennyit mondtak :
- Ideje vissza térni gyermekem !!

Nem akartam őket bele rángatni , de van amihez egyedül kevés vagyok , szükségem volt az útmutatásukra ! Ők ismerik ezt az életet ! Én meg csak most tanulom ! Nem akartam az alvilági életet , nem akartam hatalmat vagy elismerést  csak egy egyszerű lány akartam lenni !! De van akinek ez nem adatik meg ! Így hát nem menekülők a sorsom elől tovább ! Jöjjön aminek jönnie kell !!


Anyámék amikor vissza tértek  magukkal hozták Kevint ! Kevint aki most a vőlegényem , persze nem igazából  , de ezt csak én és a családom tudjuk , ezzel távol tudom tartani magamtól Ericet !
Bármennyire is fáj így lesz a legjobb !!Csak elvonja a figyelmen !

Egy hónap alatt rengeteget tanultam , egy  vidéki  kis házban készítettek fel mindenre !
Már nem érzem magam gyengének , sőt ennyire erősnek még soha nem éreztem magam !

Itt vagyunk a Partin !
Eric épp most sétált ki , látszott hogy fáj neki , de nekem is fájt az árulása !

Minden banda vezetője itt van én még is csak egy arcot keresek !! Annak a féregnek az arcát aki miatt itt vagyok !! Nem látom sehol !!

- Anyám te látod ??
- Nem lányom !! Mindjárt utána kérdezek !

Eltellik pár perc Christal anyja vissza jön

-Nem jött el , de meg van a cím ahol van !Christal veled megyünk !itt van nem messze

-Nem anya !! Innentől egyedül kell csinálnom!

Az anyja át nyújt egy papirt a címmel
- Legyél óvatos ! A közelben leszünk !

Christal elindul a címre egy klub helységhez ér , telis- teli  alvilági emberekkel !
Belépve egyből kiszúrja Christ , először a pulthoz megy , figyeli , kikér egy italt
Majd lassan oda sétál a férfihoz , mivel esélye se lenne annyi embere van körülötte , ezért  csak szépen oda sétál  az  ölébe ül es így szól :
-Szia édesem ! Emlékszel rám ?

- Ahhh Christal !! Tudtam hogy vissza térsz hozzám !! Hiányzott a farkam mi ?

-El se tudod képzelni mennyire   , !!
megfogja a férfi állát magához emeli és bár legbelül undort érzett , tudta hogy csak így van esélye elcsalni a férfit , ezért hát vad csókot nyom a szájára , kezeivel erősen megmarja a férfiasságát .

- Úgy mint te még egy férfi se baszott meg !! Azóta csak rád tudok gondolni !

Majd a férfi elé áll ,ruháját felhúzza , hogy a férfira úgy  tudjon ülni ,hogy a lába között legyen .
A férfi megfogja a haját hátra húzza ,aztán Christal nagy  erővel meg  csókolja  .
A végén pedig bele harap a férfi szájába , ettől Chris szája elkezd vérezni.
  Christal az ujjával le simítja , majd lenyalja a vért !
A férfinak ez láthatóan nagyon tetszik , teljesen Christal hatása alá került
Ezt észre véve Christal fel áll meg igazítja a ruháját  , elindul az ajtó felé , arra számít hogy a férfi  utána szól és félre akar menni vele !

Nem kellett sokat várnia
-Heyyy Christal !!!

-Igen ?

-8-as szoba egy óra múlva !! Készülj fel kedvesem mert nagyon kemény leszek veled !

- Ott leszek !!Már alig várom !

Természetesen a klubban lezajlott eseményeket. Chris egyik embere videóra vette !

Azonnal megparancsolta neki , hogy küldje el Ericnek es írja oda :
" A csajod az én farkamért sóvárog!Ne aggódj ma este megkapja tőlem azt , amit tőled nem "

Eric megnyitja a videót  végig nézi .

- Mire készülsz Christal ?

Mi a francért van egyedül ?ezernyi kérdés szállt át Eric agyán !
De végül úgy döntött oda megy , majdnem két órás útra volt onnan , azonnal vissza fordult es elindult a klub hoteléhez.

Ez idő alatt Christal elszaladt átöltözött
A táskájába bele tett pár dolgot egy pisztolyt , egy fecskendőt , egy kis kést és egy bilincset .
Elindul a hotelhez , egy hatalmas nagy folyosón találja magát , elindul a szobák mellett , meg áll a 8-as számnál mély levegőt vesz , majd be kopog .................

Az alvilág Ölelésében( Befejezett)Where stories live. Discover now