002

12 2 0
                                    

bu kızların arasındaki bağ apayrıydı. her sırrı, her şeyleri hatta pisliklerini anlatıyorlardı birbirlerine. blockherry lisesinden adeta nefret ediyorlardı fakat okumak zorundaydılar. bil bakalım neden, aile baskısı... kızların hepsinin ailesi sert ve tutumludur. dik başlı oldukları kadar kötü birileriydiler. bu yüzden blockherry lisesine sadece serserilik yapmaya gidiyorlardı.

heejin, erkekleri tavlayıp kendi emirlerini yaptıracak hale getirip okuldan attırırdı.

hyunjin, tatlılığını bahane bilerek öğretmenlerin favori öğrencisi olup resmen sınıfındaki öğrencileri küçük düşürüyordu.

yeojin, kısa boyunu kullanarak ona zorbalık yapanları dövüp başkalarına suç atıyordu ve inanılmaz bir şekilde sahte kanıtlar yaratıyordu.

vivi, sürekli eğlencesine "psikolojik hastayım" yalanı atarak rehber öğretmenini kullanıyordu.

kimlip, jinsoul ve choerry ortak çalışıyorlardı. kantine gelen öğrencilere yankesicilik yaparak kızlara atıştırmalık alıyorlardı.

yves, okulun popüler kızıydı ve sürekli kavga çıkarıp başkalarının üstüne sürüyordu suçu.

chuu, öğrencilerin çantalarını karıştırıp eşyalarını çöpe atıyordu ya da kendisi sahipleniyordu.

gowon, okul kurallarına uymayıp sürekli tutanak yemesiyle akılla kazındı.

oliviahye ise öğretmenlerine saygısızlık yapıp öğrencilere bıçak çekiyordu.

türlü türlü alışkanlıkları olan bu kızlar gerçekten okulun belalılarıydı.

ta ki o lanet ara tatile girene kadar.

dağınık dosyalar | loonaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin