yirmi bir ekim bin dokuz yüz doksan iki, heejin yeni bir erkek ile flörtleşir iken yeojin ile karşılaşır.
yeojin - "kendimi iyi hissetmiyorum, başım ağrıyor ve kötü bir şey olacağını seziyorum."
heejin - "ah yeojin bu senin gündelik halin. kötü bir şeyden ne çıktığını biliyoruz, en son aynı şeyi dediğinde ayağını burkmuştun."
yeojin - "unnie ciddiyim, çok gerginim."
heejin - "sınıfa çıkıp dinlenebilirsin, kendine dikkat et olur mu?"
yeojin sınıfına çıkmıştı ve sınıf bomboştu. kafasını sıraya koyup uyuya kalmıştı. o sırada yeojin dışında on iki kız arka bahçeye çıkıp rutin olaylarını anlatıyorlardı.
yves - "yeojin nerede? yine mi hasta oldu?"
heejin - "aynen öyle. kötü bir şeyler seziyormuş. umarım başımıza bir iş gelmez."
hyunjin - "bu günlerde yeojin bizden uzaklaşıyor ve garip hissediyorum açıkçası."
oliviahye ürpertici bakışlarının altındakileri dile getirdi.
oliviahye - "abartmak istemiyorum ama bu kapının sonu ölüme gidebilir mi acaba?"
dediği anda haseul anlık öfkesiyle sert bir şekilde oliviahyeʼi ittirdi.
haseul - "kafayı mı yedin sen gerizekalı? ona bir şey olmasına izin vermem. aklınız bu tarz şeylere yatmasın anlıyor musunuz?"
haseul lider konumunda olduğu için kızlar onun sert tavrından korkuyorlardı.
jinsoul - "minik kız kardeşimize bir şey olmayacak. biz burada iken hiç birimize zarar gelmeyecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dağınık dosyalar | loona
Mystery / Thrilleron iki genç kız hayatlarını mutlu mesut yaşar iken yeojinʼin sıradışı ölümü ile üçlü gruplara dağılır. sene 1993.