// Harry
Bir kızın bu kadar güzel olması, sadece tuhaftı. Mavi gözleriyle beni etkilemeyi başarıyordu. Sâdece gözleriyle.
Erkek Arkadaşı onu bıraktığından beri, kendine karşı bir bakımı olmamaya başlamıştı. Sabah taramaya üşenmiş saçları, ağlamaktan şişmiş gözleri ve gerginlikten yediği tırnaklarıyla okula geliyordu. Bu durumda bile onu sevebiliyordum. Ben dışında onu başka seven başka birisi daha vardı.
Luke.
O tıpkı Barbie'nin Erkek Arkadaşı Ken gibiydi. Ya da Barbie'nin erkek modeliydi. Sarı saçları ve mavi gözleriyle harikaydı. Fakat onun harika olması canımı sıkıyordu. Her an benim tek aşkım olan Marina'ya açılabilir ve sonsuz aşkı yaşayabilirlerdi. Bunu istemiyordum.
Marina'nın benimle sonsuz bir aşk yaşamasını istiyordum.
"Kendine gel Harry," diye mırıldandı Louis. "Derste bile ona bakmaya devam ediyorsun."
Bayan Clark'ın arkasının dönük olduğunu görünce Louis'e döndüm. "Esas burada rahat bakabiliyorum. O dersi dinlerken, ben onu keyifle izliyorum."
"Salağın tekisin," dedi Louis gözlerini devirerek. Gülümsedim ve önüme döndüm.
Eğer başka birisi Marina'ya baktığımı görürse bu sefer sonuçlar iyi olmazdı. Şu an ona her ne kadar odaklanmış olsam bile, yine de geriliyordum.
Zil çalınca yerimden kalkıp kitaplarımı elime aldım ve Louis'in önünde durdum. "Onunla konuşmalı mıyım?"
Louis güldü ve ayağa kalktı. "Luke'a katlanabilirsen, bence konuşmana gerek yok."
Güldüm ve onun yanından uzaklaşarak Marina'nın yanına geçtim. "Sen iyi misin?" Aferin Harry, güzel soruya güzel cevabını şimdi alacaksın.
"Bunu gerçekten merak ettiğini sanmıyorum," diyerek uzaklaştı. Etrafıma Louis için baktığımda, Luke'un duvara yaslanıp piercingini dişlerinin arasına alarak sırıttığını gördüm.
Bu sırıtış tam olarak "kaybettin ezik" sırıtışıydı. Luke duvara yaslanmayı keserek yanımdan hızlı bir şekilde geçti.
Onu öldürebilirdim. Luke'u yaşatmayabilirdim ve bunu seve seve yapardım.
Marina'yı elimden almasına izin veremezdim. Her ne kadar Marina tam olarak benim olmasa bile.
-
Bölümün kısalığı ve kötülüğü için özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
poisonous insects » harry styles & luke hemmings
Teen FictionBir kız için, iki erkeğin girdiği mücadele. Peki bu mücadelenin sonunda, iki erkek birbirine âşık olup, bunu belli etmezse? Yaşanan zorluklar hayatlarını mahvetse bile, bunları aşabilirler mi? * Kapak tasarımı @teenagedirtbagharry ’e aittir *