One

197 12 2
                                    

// Harry

Her insan âşık olabilirdi. Ama ben âşık değildim. Ben bağımlıydım.

Marina'ya karşı hissettiğim şeyler anlatılamazdı. Kahverengi saçları, mavi gözleri ile bir erkeği tahrik edebilirdi. O fazla, mükemmeldi. Ona karşı olan hislerim çok karmaşıktı. Bir kıza daha önce böyle şeyler hissetmemiştim. Bu iyi değildi. Bağımlı olduğum zaman kendimden geçiyor, etrafımda ki herkese zarar veriyordum.

"Onu bu kadar çok seviyorsan, neden ona çıkma teklifi etmiyorsun?" diye sordu Louis. Omuz silktim.

"Ona çıkma teklifi edersem beni kabul etmez." dedim.

Louis güldüğünde ona döndüm. "Ne oldu?" diye sordum fakat o gülmeye devam ediyordu.

"Şansını kaybedersin." Bana döndü. "Alt sınıflardan Luke Hemmings denilen çocuğun, Marina'dan hoşlandığını duydum."

"Luke Hemmings?"

"Ashton'ın yanında takılan sarışın, piercingli çocuk."

Ashton...

Arkadaşları...

Yanında gezinen, sarışın bir çocuk...

"Siktir," diye inledim. "O çocuk gerçekten iyi."

"Sen de öyle. Ama Luke'dan önce sen davranmazsan, o kız Luke'u seve seve kabul eder."

Marina'ya bakmaya başladım. "O kız bana âşık olacak. Bunu başaracağım."

// Luke

Aklımdan bir türlü çıkmıyordu. Bir kıza bu kadar tutulacağım aklımın ucundan geçmezdi. Benden büyük olması umurumda değildi. Ben onu seviyordum. Karşımda durmuş viskisini içerken, bir yandan dans ediyordu.

"Bu kıza âşık olman başına bela açacak, Luke." dedi Ashton. Önümde duran biradan bir yudum aldım ve elimin tersi ile ağzımı sildim.

"Nasıl bir bela?" diye sordum ona bakarken. Dans etmesi o kadar güzeldi ki, herkesi tahrik edebilirdi. Bir kızı bile!

"Harry Styles," dedi. Ona bakmaya başladım. "Marina'dan hoşlanıyormuş."

Oh...

Siktir!

"Lanet olsun!" diye söylendim. Ashton'a bakmayı kesip, kıza bakmaya başladım.

"Eğer şimdi teklif etmezsen, sonra Harry ve Marina'yı her gün beraber görmek zorunda kalırsın."

Piercingimi dişlerimin arasına aldım. "Öyle bir şey olmayacak. Kız bana âşık olacak, eminim."

poisonous insects » harry styles & luke hemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin