Okulların açılmasına yaklaşık bir hafta falan vardı. Son kez meb sitesine girmek istedim.
Birde ne göreyim , benim puanım bir Anadoldu Lisesine yetiyordu ve 4 kişi boş kontenjan vardı. Sabah ilk işim nakil için annemle okula gitmek oldu.
***
Nakil işini hallettik . Geriye beklemek kalmıştı.Ben bir sürü hayallere kapılmıştım. Acaba okul bana gelir mi? , acaba hemen alışabilecek miyim?, acaba nasıl arkadaşlarım olacak ? Gibi bir sürü soru vardı aklımda.
***
Veee okull banaa çıkmıştııı. Cok mutluydum . Okulun açılmasına iki gün kalmıştı . Bir an önce okulun açılmasını ve yeni arkadaşlarımla tanışmayı istiyordum.Sonunda okullar açılmıştı . Sabahtan uyandım . Annem kahvaltı hazırlamıştı ." Ellerine sağlık annecim ." Dedim . "Afiyet olsun canım , karnını iyi doyur okulda acıkma." Dedi .
Kahvalımı yaptım . Korna sesi duydum servis gelmişti. Hemen aşağı indim ve servise bindim.
Sonunda okula varmıştık. Servisten indim. Acele bir şekilde sınıfımı arıyordum. Tam buldum derken birine yanlışlıkla çarptım.
Kız bana alaycı bir şekilde bakarak "önüne bak lan "dedi. Bende "düzgün konuş benle kötü olur ." Dedim. Aslında utangaç ve fazla konuşmayan biriyim o lafları nasıl söyledim hiç bilmiyordum.
Kız çok sinirlenmişti. Arkadaşları onu sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Kendini bir şey sanıyordu galiba.
Hiç bakmadan yoluma devam ettim ve sınıfıma geçtim. Pencere tarafındaki orta sıralardan birine oturdum.
Birkaç kişi konuşuyordu . Birbirlerini tanımaya ve yeni arkadaşlıklar kurmaya çalışıyorlardı.
Bende utangaç olduğum için yerimde sessizce oturuyordum. Sonra çarpıştığım kız ve yanında iki arkadaşı sınıfa girdi .
Meğer aynı sınıftaymışız. Kız çirkin değildi güzeldi ama bence ben daha güzelim . Hoca derse girdi.Yoklamayı almaya başladı. Ve sıra o kıza geldi .
"Songül kara " dedi hoca. Kız burda dedi.Demekki kızın adı Songül ' dü .