Okula başlayalı iki hafta oldu . İlk günler hiçte alışamamıştım sınıfa . Songül'den de nefret ediyordum .
Ama sonra bi baktım en yakın arkadaşım olmuş . Songül iyi bir kız ama bazı hareketleri çok gıcık olabiliyor.
İki haftada okuluma alıştım . Aslında alışmamı sağlayan biri oldu "Can".
Can ben geldikten 2 gün sonra okula geldi . İlk görüşte aşk gibi bir şeydi resmen . Çok tatlı biri ondan çok hoşlanıyorum.
Onun yüzünde huzur buluyorum . O olmasa bu kadar kısa sürede alışamazdım bu okula .
Yarın pazartesi okul var . Normalde pazartesilerden nefret eden biriyim ama artık cok seviyorum nedense .
Bide şu sabah erken kalkmalar olmasa süper olur ya. Sabah sabah okul mu olur .
Her zamanki gibi erkenden kalktım . Kalkar kalkmaz okulu sövmeye başladım . Aslında okulla sorunum yok sorunum erken kalkmak .
Servis geldi, servise bindim . Servisteki çocuğun okula yetişene kadar bana neden tip tip baktığını bilmiyorum ama bu hareketinden nefret ettiğim kesin.
Çocuk fena biri değil aslında ama hareketleri falan itici . Cocuk diyorum da benden bir yaş da büyük.
Okula gittim fazla kişi yoktu sınıfta .
Çantamı herhangi bir sıraya bıraktım ve çok açtım . Kantine gittim kendime bir şeyler aldım ve bir yerde oturdum yemeğimi yedikten sonra sınıfa geçtim.Can gelmemişti hâlâ . Songül'ün yanı boştu, onun yanına oturdum.
Dersin başlamasına 5 dakika kala Can geldi. Boş bir sıraya oturdu. Acaba onun yanında otursam mı diye çok düşündüm . Tam kalktım, sonra geri oturdum bir türlü cesaretimi toplayamadım .
Hoca geldi ders matematikti. Canım çok sıkışmıştı. Gözüm Can'a kaydı bir an . Derste telefonuyla mesajlaşıyordu. Kesin sevgilisi vardır diye düşündüm ve dersi dinlemeye devam ettim .
Dersin tam ortasında kapı çaldı . İçeriye bir kız geçti. Hoca da hemen ayağa kalktı ve "hoşgeldin sen yeni gelen kız olmalısın" dedi . Kız da hocaya bakarak "evet " dedi .
Demekki yeni kız gelmiş . Kız konuşmaya başladı ;"merhaba ben başak " dedi . Ve boş olan bir yere oturdu.
Yani Can'ın yanına . Sinirim çıktı bir an . Sonra Canla kız konuşmaya başladılar . Kendi aralarında konuşup gülümsüyorlardı.
Gün boyunca hep beraber konuştular. Okul çıkışı servise bindim. O çocuk yine bana bakmaya başladı.
O an o sinirle çocuğa patladım. "Önüne döner misin rahatsız ediyorsun beni ." Dedim.
Ama iyi ki de dedim. Sonunda çocuk önüne döndü . Eve yetiştim . Başım ağırmaya başlamıştı. Duş alıp hemen uyudum .