Megfogtama karját és vissza húztam hogy ne menjen sehova!
🔞
-ne menj el kérlek
-jólvan na!
Berántottam az ágyba majd rá ültem a hasára és cirógatni kezdtem
-ez tetszik!
-gondoltam
-ne hagyd abba kérlek
Mondta mikor leszálltam a hasáról
-nyugi nem hagyom abba
Elindultam lejjebb és levettem a nadrágját majd a pólóját is! Egy alsó nadrág volt már csak rajta és én rajta ültem! Éreztem hogy már nagyon kíván de még húztam az agyát!
Elkezdtem ringatózni rajta fel és le ekkor már az arcáról le lehetett olvasni hogy mit akar! Levettem a pólóm és a gatyám! Alsó neműben ringatóztam Kai ölében és gondoltam hogy eleget húztam már az agyát! Szép lassan elkezdtem levenni az alsóját ő pedig levette a melltartómat meg a bugyimat!Ekkor felém kerekedett és én voltam alul! Lejjebb ment a nemi szervem felé majd óvatosan elkezdett játszani vele! Mikor már nem bírta tovább rám nézett és bólintottam hogy belém hatolhat! Először lassan majd egyre gyorsabban csinálta ameddig el nem mentünk mind a ketten! Kifeküdtünk és láttuk hogy már későre jár de nem voltunk álmosak! Mivel még nem öltöztünk fel elkezdtem cirógatni Kai combjának a tövét majd szépen lassan a lába közé értem amire sóhajtott egyet! Láttam hogy nagyon élvezi ezért elkezdtem játszani vele! Ekkor már a nevemet mondogatta meg hogy nagyon szeret és hogy ne hagyjam abba!
-ezaz ne hagyj el soha! Szeretlek Mia!
-énis szeretlek Kai
-kérhetek valamit?
-micsodát?
-beveszed a szádba?
-hát ha nagyon szeretnéd
-igen nagyon!
Óvatosan elkezdtem bevenni a számba először megnyalogattam aztán bevettem! Már nem bírta sokáig de nem zavart és rábólintottam hogy mehet a számba! Elment! Ezután megint valahogy alúlra kerekedtem majd ezt mondta
-olyan jó vagy hozzám hadd háláljam meg!
Én csak perverzen mosolyogtam mikor közelíteni kezdett a nyelvével! Nem tagadom nagyon jó volt! Egy idő után már az ujjait használta segítségül! Kai nevét sikítoztam mikor egyszer csak elmentem! Az egész Kai-ra ment! Mondtam neki hogy most menjünk el fürdeni! Beleegyezett és irányba vettük a fürdőt!
-annyira szeretlek Mia Salvatore! Te vagy a legjobb dolog az életemben!!
-énis nagyon Szeretlek Kai Parker!
Beálltunk a zuhany alá és elkezdtünk csókolózni! Végeztünk a fürdéssel majd elmentünk aludni