Burning Red

275 4 1
                                    

NoNameWriter

Drarry

Çoğu küçük çocuğun  olduğu sıralarda , Harry'nin saçları babasının koyu renk buklelerinden annesinin parlak, büyük olasılıkla büyülü kızıl saçlarına dönüşür. Harry'nin kimlerle özdeşleştiği, kim olmak istediği ve kim olduğunu düşündüğü ile ilgili her şeyi değişir. İdol olarak James Potter'a sahip olmak yerine, Lily Potter çok daha iyi bir etki olarak ortaya çıkıyor.

Bu yüzden, ilk yıllarından önce Madam Malkin'de, pis, büyük olasılıkla bir muggle doğumlu bir çocuğun yanında durduğunu görmek yerine, Draco bir düşman yerine hayatına yeni giren kızıl saçlı, yeşil gözlü yaratığı görür ve yetiştirildiği den daha iyi olmak için bir sebep bulur. Hogwarts'ta basitçe hayatta kalmaya çalıştığı göz önüne alındığında, Harry'nin fark edeceğinden değil.

Ve Severus, oldukça Slytherin vaftiz oğlunun kendi tarihini tekrar ettiğini ve yeşil gözlü, kızıl saçlı bir Gryffindor'un peşine düştüğünü görmekten  bu çocukların mezun olduğunu görmeyi başaramayabilir.

Malfoy'ların o kadar da kötü olmadığı ve Dumbledore'un kesinlikle öyle olduğu ortaya çıktı. Remus'un zekası tükendi ve Sirius, Harry'nin köpek babası unvanına layık olmak için gerçekten bir şans elde etti. Tom Riddle bunların hiçbirine hazır değil.

https://archiveofourown.org/works/19793110/chapters/46860157

HP Fic Önerileri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin