"5 år senere"
Hei jeg heter Marthe jeg er 17 år gammel og jeg er en leiemorder. Jeg er med i en gruppe kalt : the Creeping Shadows de tok meg inn for 5 år siden.
familien min døde da jeg var 12 år gammel pappa hade glemt å betale husleie, etter 1 år ble eieren lei og sendte vakter til å drepe oss det var bare jeg som overlevde. Uansett etter at jeg ble med i The Creeping Shadows har jeg lært masse, jeg kan kjempe med 6 forskjellige våpen : spyd,klubbe,sverd,øks,bue og mitt hoved våpen små sverd/dolk ( det er to sverd bare i mindre størelse de er lettere ) jeg har lært hvordan man dreper en man uten at personen lager en lyd, uansett nå har jeg fortalt litt om meg selv. Og nå begyner historien.Jeg satt på baren det var midt på svarte natta de eneste som var i baren var 2 halv fulle menn, noen sovna inn seilere og 3 halv døde pervoer som prøve seg på meg før jeg kjærte av hånda på han enne og knuste nesa på han andre, man kunne lokte de stinkende fulle grisene( mennene ) selv fra 5 meters avstand lokta satte seg i nesa.
Plutselig braste døra opp og inn kom 3 menn kled i svart den enne hade et arr over leppa som han prøvde å skjule men greide det ikke så godt. De snakket ikke høyt men det var høyt nok til å få meg irritert, jeg tok og drak opp resten av ølet og gikk mot dem når jeg kom bort til bordet dems og sa med krøller tunga etter som at det var min 10 kopp med øl,
- hei kan kan dere være litt stille ??
De bare så på meg og så svarte en av de svarte
- gå hjem nå før du får trøbbel med oss,
De to andre lo og sliket seg rundt munnen. Jeg smilte og gikk bort til borde mitt og bestilte enda en øl men denne gangen var det ikke til meg, satt og så på dem i ca 10 secunder før jeg reiste meg tok med øl kruset helte det på mannen med arr. Mannen tok det ganske bra må jeg si, han og de to andre reiste seg fort opp og skrek: nå er du dø!!! De tok frem sverd og spyd av en eller annen grunn mens jeg bare sto der og så på dem, den første fyren begynte å angripe meg med sverdet og jeg sto der fortsatt og så på dem, han gikk nermere og nermere...BANG!!! Så lå jeg på gulvet, han lo og spyttet på meg med blø i spyttet, ( sansynelig vis et tann kjøtt problem ) jeg reiste meg opp igjen men denne gangen tok jeg frem dolkene mine de skinte i ølet som hade dettet på baken nr.1 løp mot meg mens jeg bare sto der han svingte sverdet og jeg gikk under det og kjærte opp magen på han, han gikk på knærne og falt om ølet som var på baken hade fargen farge til rød, ok 1 borte 2 Igjen tenkte jeg mens mennene Lurte på hvem som skule angripe først, plutselig braste døra opp og der sto selveste bossen min ( han som styrer klanen ) han skrek: hva i ***** er det du gjør her??!!!! han ble nesten blå i ansiktet av det skriket.
Mann nr.2 angrep men mer en 2 skrit rakk han ikke før bossen slo han ned med et slag i hode.
Mannen med arret skule til å angripe bossen men det rakk han ikke før bossen hade skriket litt mer: vis du i det hele tatt tenker på å prøve å skade meg så knuser jeg kroppen din!!!
Mannen så skrek slagen ut i ansiktet og sa med livredd stemme: pplis ikke skad meg! Jeg lover jeg skal gå nå!
Han løp ut av døra som en mus løper fra katten, imens boss pustet dypt for å ikke løpe etter mannen prøvde jeg å snike meg ut av døra men da jeg var nesten ute traff jeg på småen han løftet meg opp og ga meg en klem det føltes ut som om kroppen skule knuse. Småen er egentlig ikke litten heller det motsatte han er 2.10 meter og er livvakter til boss han er sterk men har et barns hjerte.TUSEN TAKK FOR AT DU LESER BOKA😄 vote og skriv en kommentar vis det er noe du lurer på eller vil se mer