Gjennforeningen

34 6 3
                                    

Boss snude seg mot meg mens småen hold rundt meg. Han så ikke glad ut!!
Ha gikk sakte mot meg og gnide blodet av sverdet, han stoppet 3 skrit unna meg og jeg kunne skjebne pusten hans, han la hånda på hode mitt forsiktig jeg prøvde å smile til han men da bare tok han meg hardt i håret og SKREK: HVA I HELVETE SKAL JEG GJØRE MED DEG NÅR DU IKKE EN GANG GREIER Å FØLGE EN ORDRE!!!??
Småen begynte å klemme hardere etter vært ord sjefen sa ( jeg hadde ikke sett Småen på nesten et 1 år og det var godt å se han igjen )
Plutselig kom det vakter som ikke var her for et glass øl, bak dem sto mannen med arret og smilte av glede.
Vaktene samlet seg en ring rundt oss og
En av dem Skrek at vi skule legge fra oss våpnene!
Men boss bare sto der og så ned i bakken som om han ikke hade flere ord igjen til meg han strakte ut armen og knipset og sa drep! Småen slapp meg og begynte å løpe mot vaktene! Vaktene skrek i mens Småen lo av å rivde dem i to og knuste skallene deres med de store hendene hans. Boss rakte meg hånden hans og sa at vi ikke har mye tid jeg tok hånda hans og begynte å løpe mot utgangen, boss plystret på Småen og han kom som en lykkelig hund.
Vi gikk gjennom kloakken til vi kom ut av byen, der sto det hest og vogn de var begge helt svarte og vakre. Boss satte seg inn først og jeg etter Småen satte seg for å styre hesten (han bare later som hestene kan veien hjem selv) boss så på meg mens jeg prøvde å unngå øynene hans, vi kjørt litt etter litt kom vi til slottet/tilholdssted jeg ble nesten kvalm etter som at sist jeg var her ja vi kan si at det er mange jeg skylder penger!!

Hei tusen takk for at du leser boka💖 men tenker å slutte denne boken for godt, hva synes dere ?? ( vil gjerne vite om jeg skal forsette eller bare kaste boka?? )

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 18, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Den røde knivenWhere stories live. Discover now