פרק 1

41 3 1
                                    

קמתי בשעה שבע בבוקר,לבשתי ג׳ינס בצבע בורדו וחולצה שחורה קצת רופפת,נעלתי אולסטאר שחור גבוהה,שמעתי את דיינה קוראת לי מלמטה,ירדתי במהירות אני יוצאת לעבודה היא אמרה ונשקה למצחי ביי אמרתי והלכתי למטבח אכלתי קורונפלקס עם חלב,וחזרתי לסלון חיכיתי לשמונה שגברת ווילסון תגיעה היא המורה הפרטית שלי אני לא לומדת בבית ספר רגיל כי דיינה לא רוצה שאני אלך לשם היא אומרת שבית סלר רגיל סתם יסבך אותי בבעיות ת׳אמת תמיד רציתי ללמוד שם זה נראה נודא כיף אבל דיינה לא מסכימה לי למרות שהיא האמא המאמצת שלי ,אני מקשיבה לה ואנחנו אוהבות אחת את השניה אני חושבת שאפילו יותר משאני אוהבת את אמא שלי הביולוגית,כל פעם שאני שואלת את דיינה על אמי הביולוגית היא מתחמקת מהשאלה.
בוקר טוב,נכנסה גברת ווילסון בוקר טוב עניתי לה והתקדמנו ביחד לחדר הלמידה ישבתי בשולחן שלי,השולחן היחיד דרך אגב,גברת ווילסון החלה ללמד,בימים רגילים אני מאוד מתעניינת בלמידה שלה,אבל היום חשבתי על אמא שלי תמיד תהיתי איך היא נראית,שאלתי את עצמי עם היא חייה או מתה,והשאלה שהכי סקרנה אותי האם היא בכלל אהבה אותי אם כן למה היא נטשה אותי ואם לא אז למה נולדתי בכלל זה הכול שמעתי את מילותיה האחרונות של גברת ווילסון מחר יהיה לנו מבחן על החומר שלימדתי אותך עכשיו היא אמרה רגע אבל אני לא ממש זוכרת אותו אמרתי את לא הקשבת לי היא שאלה הקשבתי אבל...אז אין סיבה שלא תצליחי היא אמרה וחייכה טוב ביי אמרתי להתראות היא אמרה והלכה אוף אמרתי.

April pools' DayWhere stories live. Discover now