3: ÖLMEYECEK GİBİ

11 6 1
                                    

Selamun  aleyküm

Bölüm adı : ÖLMEYECEK GİBİ YASAR İKEN

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Etrafına verdiğin değeri bir de kendine vermeyi deneme zamanı gelmedi mii ?

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Öykü ayağa kalktı . Yapmadığı bir şey için niye boş boşuna  üzüleceldi ki ?

Üzerine bir hırka alıp çıktı .

Koşar adimlar ile kayınvalidesine gitti . Sanki koşmuyor uçuyordu .

O kadar hızlıydi ki korna sesi ile zoraki durdu. Ayağındaki terlik 5 metre ileri uçtu .

O an fark etti soğuk diye hırka giyer iken ayağına acele ile terlik giydiğini .

Arabadan kafasını çıkaran adam küfür ile karışık bir şeyler saydı . Öykü "özür dilerim " dedi kısık sesi ile.

Bir ayağı terlikli bir ayağı terliksiz  bir kaç  adım atıp terliğini aldı .

Sonra  koşarak devam etti yoluna biran önce minik kızına kavuşma istiyordu.

Nefes nefese vardi  sokak kapısına ,  zoraki zili bastıki yanından bir araba  geçti ağır bir vaziyette .

İçinde hıçkıra hıçkıra ağlayan çocuk sesi .

Nida' nın sesi

Öykü bağırdı

- hayır gitmeyin !

Dedi son sesi ile o an eşi bir iki saniye Öykü'ye baktı . 

Öykü hıçkırıklar ile

- Nida

Diye bağırıp , perişan halde ellerini yüzünü kapattı ki

Kuvvetli bir ses çıktı . İki araba bir birine girmişti .

Öykü koşarak gitti ayağındaki terlikler çıkmasını bile aldırmadan

- Nida

Dedi sesi çıkmıyordu

- Nida

Dedi yaşarken ölmüş gibi

- Nida

Dedi sanki kalbini söküp almışlar gibi .

Yaman'ın arabası ile minik kamyon  çarpışmisti .

Kaza yerine gelince hemen kızını almak istedi .

Etraftaki insanları duymuyor kapıları açmak istiyordu . Çarpmanın etkisi ile kapılar kilitlenmişti

Çığlık attı o an istemsiz .

Sesi kısılasiya kadar bağırdı

- yavrum diye

İnsanlar bir yandan genç kadını sakinleştirmeye calisir iken bir yandan da ambulans çağırıyordu .

Etraf insan seli olmuş

" Yazık , ya minicik çocuk varmış içinde , kadına üzüldüm bak ,  Allah yardım etsin , kamyoncu sarhoşmus , kesin kadın hapis istemeli ....." Tarzında konuşmalar dönüyordu .

Tabi genç kadın hiç birini duymuyor kızını kurtarmak için kapıları zorluyordu .

Bir adam koluna dokundu

- bekle geliyor ambulans , yorma kendini , hastanede de güce ihtiyacın olacak .

Öykü o an hızlıca kafasını çevirdi

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 18, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖLMEDEN ÖNCE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin