Berbec - General

11 0 0
                                    

Zodia berbec este prima zodie pe cercul zodiacului, cea care marchează un ciclu natural nou. Este o zodie pozitivă, încărcată de energie, poate nu cea mai puternică dintre toate dar cea care arde cel mai repede și se risipește cel mai ușor.

Zodia berbec este guvernată de elementul primordial al focului și intră în opoziție cu zodiile de apă (Pești, Rac, Scorpion). Ea este totodată o zodie masculină prin excelență, și o zodie cardinală, orientată către răsărit, acolo unde răsare soarele care aduce primăvara și lumina.

Berbecul este deschis, extrovertit, se concentrează asupra acțiunii și mentalului, se orientează spre lumină, transparență, noțiuni clare, fără urmă de echivoc. Verbul care îl caracterizează pe berbec este "a fi", iar discursul lor se concentrează pe cuvintele: eu sunt!

Ce semnifică perioada zodiei berbec?

Zodia berbec începe cu echinocțiul de primăvară, pe data de 20 martie și se încheie pe 20 aprilie.

Este prima zodie de primăvară, zodia care anunță un nou ciclu al naturii, o zodie solară și plină de lumină. Orientarea acestei zodii este către est sau către răsăritul soarelui.

Personalitatea berbecului și caracteristici speciale

Primul semn al zodiacului este simbolizat printr-un animal puternic și curajos, iar acest lucru nu este deloc întâmplător.
Berbecul este un simbol străvechi al primăverii și al unui nou început.

Cei născuți sub semnul berbecului privesc mereu înainte, și niciodată înapoi.
Sunt oameni de acțiune, instinctivi și mereu tineri, sunt energici și au sufletul plin de bucuria de a trăi.
Dar pot fi și intoleranți, impulsivi și foarte sensibili.
Sunt copiii teribili ai zodiacului, în continuă căutare a identității sufletești.
Berbecii au sufletul tânăr și refuză să se maturizeze și mai ales să îmbătrânească.

Totul despre zodii. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum