Outfit personages

64 11 5
                                    

Jacelynn (Jace)

Ze draagt een bruine, strakke broek tot op de enkels en zwarte laarzen met veters tot net onder de knieën. Ze heeft halflange haren en een witte (niet meer zo witte) ruime blouse aan. Ze heeft een lange dolk in de sjerp om haar heupen hangen. Ze draagt een lange zilveren ketting, aan het einde de vorm van een reiger.

Percy

Hij draagt een ruime bruine broek met enkelschoenen, daaroverheen heeft hij een bruinleren scheenbescherming die met veters is vastgeknoopt. Over zijn katoenen blouse draagt hij een warme, lange, groene mantel met een grote kap. Ook draagt hij een zwarte riem met daaraan een redelijk kort zwaard.

Kivan (Kapitein)

 Ook hij heeft een witte blouse aan, maar hierover heeft hij een soort zwart-met-rood geaccentueerde jas/cape. Een jas met mouwen, maar met een ''uitwaai'' gedeelte. Hij heeft leren armbeschermers met gespen en een doek die half rond zijn heupen zijn geknoopt. Daarnaast draagt hij een soort riem over zijn schouders, waaraan een dolk hangt. Aan een gewone riem hangen twee zwaarden en drie messen. Hij heeft kniehoge, bruine laarzen aan. Rond al zijn vingers zitten gouden ringen.

Vladimir

Hij loopt in een simpele blouse met daaroverheen een mouwloos dichtgeknoopt, blauw vest. Hij draagt hoge, soepele, bruine laarzen en een bruine, strakke broek.

Dilara

Ze heeft zwarte, lange haren die altijd loshangen. Haar vin heeft donkerblauwe schubben. (Say whaaat?!)

Menelaüs. (Grieks fanaten die hem kennen? :D)

Hij draagt een rode mantel en een zwarte broek. De randen van zijn kleren zijn met goud afgezet. Zijn witte haren zijn standaard in een ingewikkeld patroon ingevlochten en ook zijn baard bestaat uit één dikke korte vlecht. Wat hem een angstaanjagende Viking uitstraling geeft.

De rest.

Simpele, basic zeelui outfits. Ligt aan het karakter van het personage. Acteurs mogen met een stylist iets passends uitzoeken.

Jacelynn & DilaraWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu