Ahogy Aden kinézett az ablakon, nem látott mást csak sötétséget...
A gyönyörű hold világított az égen... És persze Aden örök kedvencei a csillagok.Aden szokása, hogy kisgyermekkora óta kíván egyet a csillagától, akit még annak idején Arkanának nevezett el.
Számára Arkana jelentette a biztonságot , a bátorságot, a kitartást, és persze az önbizalmat, hogy higgyen magában.És hát igen, ezen a napon se volt másképp. Aden kiállt kicsiny szobájának erkélyére , és mintha két gyönyörű szempárral nézne farkasszemet, úgy nézte Arkanát, és közben azt kívánta : "bárcsak valaki megmentene engem ebből a káoszból"
Aden sajnos nem kapott választ, ezért tovább kérlelte drága csillagát remélve hogy meghallgatja a kérését, és küld majd neki egy igaz megmentőt, aki majd kihúzza őt a bajból amibe belekeveredett...
Aden elmerengett a sötétségben, látván hogy problémáját még nem ismerte fel...
Majd egyetlen perc múlva... Egy boríték esett le az ágyára, ami nagy reccsenéssel ért földet...Aden egy darabig csak bámulta a borítékot majd odament az ágyhoz hogy kibontsa, és megtudja kitől jöhetett a rejtélyes levél...
A lány hevesen dobogó szívvel és remegő kézzel tépte le a ragasztó szalagot a borítékról, és hajtotta ki a borítékot, amiben ez állt...
Drága Aden-em!
Régen nem találkoztunk már, de úgy érzem újra itt az ideje hogy találkozzunk...
Csak tudd, Arkana csillagod küldte neked szavaim, és remélem hogy hamar megkapod, remélve, hogy te is a csillagokat nézed és újra Arkanát kérleled.
Kérlek, amint tudsz, gyere ki a hídhoz, hiszen nem tudom mit kezdjek magammal, már teljesen megölte lelkemet a bezártság amit nap mint nap átélek azokban a kicsiny szobákban amikben fogva tartanak....Névtelen ___
Aden nem tudta mi tévő legyen , hiszen a levél névtelen volt és semmi ismertetőjegyet nem adott magáról az illető aki írta, szóval Aden kicsit rejtélyesnek találta az ügyet...
De hát... Ez a lány egy született optimista , tehát félnie nem kellett hiszen általában a jó feltételei valóra válnak.As Aden looked trough the window, she doesn't see anything, just darkness.
The beautiful moon shined on the Sky, and of course "Arkana"
Aden 's favourite star.
For Aden, Arkana means the courage, the life and the safety.
And the most important meaning : BELIEVE IN YOURSELFAnd yes, today was the same as the other days
Aden went to the balcony of her little room, and looked to arkana in the way as she looks into two beautiful eyes of someone.Unfortunately Aden didn't get any answer from Arkana, but she saw an envelope, and it fell into her bed.
For a while, Aden just looked this envelope, but then she opened it with beating heart and shaking hands.Well, it was in the envelope
My dear Aden
We have not met for a long Time. But i feel that the time has come, and we have to met again.
Just to know, my words were sent by your sweet Arkana star, and I hope you will get it soon.
As you can, please come to the bridge, because I Can not do anything with myself...
The loneliness is killing me...
I cannot bare anymore!!!Aden did not know what to do because there was not any name in the letter, so Aden find this message a little bit mysterious, but...
Arkana is an eternal optimist and she thinks only good things about people
YOU ARE READING
Madárszív (Bird's heart)
RomanceAden története ( sorozat) NAPONTA ÚJ RÉSZEKKEL!!! Aden's story serie I WILL CAPTURES EVERY DAY!!!