Aden nem tudta mi tévő legyen , hiszen ez az egész levél dolog annyira különösen hatott rá, és titokzatosnak gondolta a feladót, hiszen egyetlen név sem szerepelt a levélben...
Aden gondolt egyet, és mindenféle félelem nélkül össze pakolta a holmijait, hogy majd holnap kimegy ahhoz a bizonyos hídhoz, amit a rejtélyes feladóval megbeszélt a levélben... Vagyis nem megbeszélt, hiszen csak a feladó tett egy ajánlatot, de nagyon megsajnálta, hiszen a hangvételéből nagyon is hallatszott hogy valami nem okés, és csak úgy áradt belőle a magány és a szomorúság...
Késő este volt már ekkor, a hold és a csillagok még mindíg fenn voltak az égen, de Adennek valahogy ez az alvás szerű valami sem ment igazán könnyen, főleg most, hogy egy névtelen üzenetet kapott.
Hajnalban a szomszédból madár csicsergése hallatszott, ami ha jó meggondoljuk, annak a jele hogy hamarosan kezdődik az új nap, és új kalandokban vehet részt Aden...
De ő sosem tekintett a madárdalra egy jelként...
Számára ugyanolyan biztonságot jelentett mint Arkana csillag.Csak akkor volt képes aludni, vagy legalább is álmodni, hogyha a szomszéd kertjében csak annak az egyetlen madárnak a dalát hallja hajnalban...
Csak annak az egynek!És hát igen... Ez a mai hajnalon sem volt másképp... A madárka újra csicseregni kezdett , Aden elaludt és álmodott....
Látott ő mindent... Megálmodta a titokzatos személlyel való találkozást, ahogy éppen a hídon sétálnak együtt egyenesen a lejtőn lefelé, ami egy szigetre vezetett...
De egy valami volt, ami szúrta Aden szívét... Mégpedig az, hogy a rejtélyes alaknak nem látta az arcát, hiszen vastag sportfelső volt rajta Kapucnival a fején, ami az egész arcát befedte, és Aden számára csak egy sötét alak volt...
Majd egy furcsa női alak lépett elő a ködből és egy éles késsel suhintott egyet egyenesen az alak felé , majd bosszús arccal nézett felé és a kapucnis idegen felé...Aden nem bírta tovább és felriadt a rémálomból....
A madárka még mindig csicsergett a szomszédban, de Aden már nem volt képes erre se mégegyszer visszaaludni , inkább felkészült útjára hogy összeszedje magát, hiszen nagy feladat elejébe kellett hogy nézzen.......
Aden did not know what to do, because she saw this letter a little bit mysterious, because there was not any name in it..
Aden just thought a little about it, and packed her bag without any fears , and decided that she will walk out to the bridge tomorrow
Because she thought that, the writer of the letter is very sad and lonely, and she felt sorry about himThere were late night, she saw the beautiful moon again in the Sky , and heard a little bird singing in the neighbor's garden...
So, if we thought about it, then we Can realize that , the bird song can be a sign that it will Be morning soon, but Aden thought completely different about the Bird song...
This was the only thing what Aden liked in her sleep, next to Arkana star.And well... Yes... Today was the same as the other day...
Aden fell asleep and dreamt...She saw everything!!
She dreamt the situation, where they're out at the bridge...
I mean Aden and the mysterious person
Well Aden was a little bit sad, because she did not see the face of the person.
He wore a black T-shirt and a hoodie, so Aden could not see his face.But... There was a woman, who had a very very dangerous knife in her hand, and... She wanted to kill the mysterious someone, but...
Aden did not wanted to dream anymore, so she woke up from her dream.The bird still sang, but aden did not wanted to sleep anymore...
YOU ARE READING
Madárszív (Bird's heart)
RomanceAden története ( sorozat) NAPONTA ÚJ RÉSZEKKEL!!! Aden's story serie I WILL CAPTURES EVERY DAY!!!