120

193 4 11
                                    

lucaronaly

Liked by louist91 and 2,287,937 others

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by louist91 and 2,287,937 others

lucaronaly ;))

The comments are disabled for this post!













































VÉGE

Kivel mi is történt?

Harry-Flóra
Talán kezdeném velük. Ők a történetben már össze is házasodtak. A kapcsolatukban voltak akadályok amiket megugrottak. Ezt pedig tanusítja a három rosszaságuk is.

Liam-Ophelia
Liamnek néha eszébe jutott Maya. Bár kinek nem jutna eszébe élete eggyik legnagyobb szerelme? Ebből alakultak ki viták míg végül egy ideiglenes szakítás után ismét boldogak együtt, és hatalmas örömmel várják Bear féltestvérét.

Niall-Fanni
Az ő kapcsolatuk volt az amit mindenki tökéletesnek vélt. Az is volt. Kevés veszekedés, kaja és golf imádok, utazás, zene. Ők még nem terveznek hisz úgy állnak hozzá, hogy lesz ami lesz. Mindenestre Niall titkon reménykedik egy pici hercegnőcskében.

Zayn-Gigi
Khai megszületése után is haladtak ugyanúgy a dolgok, mint előtte. Békésen. A csendet csak Zayn gyerekes viselkedése miatt Gigi megdorgáló hangja töri meg.

Ashton-Kaykay
Erről a kapcsolatról nem tudhatunk sokat. Mindenki előtt titkok. Néha még az is, hogy éppen együtt vannak vagy sem.

Luke-Siera
Férj és feleség. Sok vitával ellátott ám boldog kapcsolat az övüké. Szeretik egymást. De nagyon.

Michael-Crystal
Michael miután megkérte Crys kezét nagyon is várja már azt a híres "Terhes vagyok!" mondatot. Nem is tagadhatná, hogy ő lenne a világ leges legféltőbb apja.

Calum-
Igen. Nem sokat lehet róla elmondani. Ő lett az örök szingli a csapatban. Viszont mindenki örülne álltala egy bejelentésnek, hogy igenis talált magának egy rendes, kedves, gyönyörű barátnőt.

Martina-Panni
Legjobb barátokból egy pár. Az eggyik leghíresebb húzás amit valakik elkövethetnek. Senki sem számított rájuk ámbár mindenki örült nekik.

Louis-Luca
Nos igen. A "leghíressebek" maradtak utoljára. Néha összekapnak de ugyanúgy boldogok mind eddig. Luca írt egy saját könyvet míg Louis kiadott kettő újabb albumot. Egymásból merítenek ihleteket életük végig. Hát nem tökéletesek? De azok.


















•••
Hát igen...Még keresem a szavakat de megcsináltam! Befejeztem életem első könyvét! Köszönöma azoknak akik velem tartottak eme csodás kalandbam ahol elkalauzoltunk Luca és Louis instagrammon zajló életükhöz és nyomon követhettük azt. Mégegyszer köszönöm!<333

𝐢𝐧𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦Where stories live. Discover now