1

21 5 0
                                    

Kulağıma dolan alarm sesiyle yeni bir güne uyandım pencereden süzülen güneşin ışığıyla günün güzel bir gün olduğunu biliyorum yada bildiğimi sanıyordum herzaman ki gibi benim için sıradan bir gün diye düşünürken saatin geçtiğini ve okula geç kaldığımı hatırladım.
Sıcacık yatağımdan kalkıp günlük rütin işlerimi halletmek için banyoya yöneldim ardından üstümü giyinmek için odama gectim aslında çok şekermi şeker tatlımı tatlı bir kız değilimdir aksine sert ve soğukkanlı birisiyimdir herneyse Aşağı inip kahvaltımıda yaptıktan sonra okula gitmek için yola çıktım.
Otobüs durağına geldiğimde ilk otobüs çoktan gitmişti ikinci otobüsü beklerken o sırada dikkatimi çeken birşey olmuştu 2 çocuk ölesiye kavga ediyorlardı 1.çocuk 2.çocuğun üzerine çıkmış ağzı burnu kan içinde kalmış çocuğa vurmaya devam ediyordu ama okadar da önemli değildi sonuçta ben kavga etmiyordum değilmi?

Otobüsün gelişini görünce derin bir oh çektim çünkü okula geç kalmak istemezdim otobüse binip pencere kenarına oturdum ve okula gitmek için otobüsün hareket etmesini beklerken çantamdan kulaklığımı çıkarıp şarkı dinlemeye başladım.

İlk ders matematik olduğu için benimde uyuma dersim oluyordu matematiği sevmezdim ama dersinde uyumayı çok severdim öğretmen içeri girdiğinde kapının ardından açık bıraktığını gördüm ah shit yine stransfer öğrenci olayı diye içinden geçinirken hocanın konuşmasıyla kafamı sırama gömdüm...

Zilin çalmasıyla birinin beni dürtmesi bir olmuştu tam kafamı kaldırdım küfür edecektim ki gördüğüm kişi ile şok olmuştum bu-bu o co-cuk tu sabah gördüğüm 1.çocuk olandı ne yani sabah okula gelirken olay çıkaran çocuk bu okulamı transfer olmuştu piskopat bir yapısı var anlaşılan...

"Ne yaptığını sanıyorsun"dedim sesimin sert olduğu bir halde "seni uyandırıyorum "dedi soğuk bir tavırla 'İyi bok yedin' sesimi duyamayacak kadar fısıltıyla söyledim. "Bir seninle tanışmadık galiba" dedi yine sesindeki aynı bozulmayan ses tonuyla."gerek olduğunu sanmıyorum"dedim ve aşağı inmek için sınıftan çıktım...

Me And The Boyss《MYG》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin