Yeni bir güne uyanmak istiyorum yeni ve yeniden gözlerimi açıp bakmak istiyorum dünyaya bu kadar bu körlüğümü bencilliğimi bir kenara bırakmak istiyorum bunları düşünürken okul saatimin geldiğini unutmuştum bile çabucak hazırlanıp evden çıktım.
Okula vardığımda okulun bahçesinde bir kalabalık vardı. kalabalığın neden oluştuğunu düşünürken yanımdan geçen ve bana çarpan öğrencileri farketmemişttim bile.
Derse geç kalmamak için hızlıca sınıfa gittim. Sınıf ilk defa bu kadar sessiz ve düzgün oturuyorlardı bi ben anormal gibi davranıyordum sanki herkes sakin bir tek ben heycanlı ve endişeliydim...Neden böyle davrandıklarını anlamamıştım ama yakında çıkardı.
İlk ders herzaman ki gibi fizikti ama hocanın yanında bir kişi daha vardı muhtemelen yeni bir transfer öğrenci vakasıydı.Bütün düşüncelerimi bi kenara atıp derse odaklandım ama içimde bir his vardı kötümüydü İyi miydi bilmiyordum çünkü 2.Kez transfer olayı yaşanmıştı okulda.
Zilin çalmasıyla cüzdanını alıp kantine indim indiğimde herkeste bi gariplik vardı herkes telefonlarına dehşetli birşey görmüş gibi bakıyorlardı telefonumun titremesiyle kendime gelip bakışlarımı telefonuma çevirdim mesaj jeff tendi bana bi link atmıştı hemen linke basıp ne olduğuna baktım baktığım gibi şok olmuştum haengug lisesinde zorbalık eden ve herkesin çok tanıdığı o çocuk bizim okulamı transfer olucaktı.
Gerçi herkesin o çok tanıdığı ama benim hiç tanımadığım o çocuk okadarda bana korkunç gelmiyordu sonuçta oda bizim gibi insandı.
Son ders zili calmış eşyalarımı toplamış eve gitmek için hazırlanıyordum okuldan cıkıp otobüs durağına ilerlerdim ve otobüsümün gelmesini bekledim.
Sonuda eve gelmiştim ve okadar açtım ki hemen yemeğimi yiyip duş alıp beni bekleyen sıcacık yatağıma girdim ve uykuyu beni ele almasına izin verdim...
UMARIM İLK KİTABIMI BEĞENİRSİNİZ OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Me And The Boyss《MYG》
Fanfictionİlk hikaye ve acemi bir yazar beni anlayışla karşılarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ediyorum...🌹 Yeni bölüm için takipte kalın ve oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın...🍀