Percutian

8.6K 22 0
                                    

Kehidupan harian aku diteruskan seperti biasa. Hubungan aku dgn Azrul seperti biasa manakala Brian semakin akrab. Walaupun sudah jarang berjumpa seperti sebelum ini disebabkan kesibukkan kerja masing-masing, aku masih menghubungi Brian setiap hari. Suatu hari Brian mengajak aku menemaninya ketika dia outstation di Johor Bahru hujung bulan ini selama 3 hari bermula hari Jumaat hingga Ahad. Aku memintanya tempoh masa sehingga hujung minggu ini utk confirmkan. Aku ingin memberi tahu tunangku kerana risau jika dia ada plan utk bertemu aku hujung bulan ini. Satu malam ketika Azrul menghubungi ku.

Aku: Biy hujung bulan ni u ada plan nk naik KL ke?

Azrul: Tak pasti laa sayang. I tak tau i busy ke tak hujung bulan. Why?

Aku: Sebab i kalau u tak ada plan naik kl maybe follow officemate i balik jb. Tak pernah lagi sampai sana.

Azrul: Ohh yeke. Laki ke perempuan officemate u tu?

Aku: Ishh apa biy ni tanya cmtu. Perempuan laa. Takkan i nk ikut laki gi jb.

Azrul: Hahaha i gurau je sayang. U follow laa dia. Nnt balik belikan i ole-ole.

Sekarang aku sering menipu Azrul. Dia tak pernah mengesyaki penipuanku. Selepas mendapat persetujuan Azrul, aku terus menelefon Brian.

Brian: Hello my baby.

Aku: Hello honey. Ok I'm on follow u gi jb.

Brian: Great. So maybe kita gerak next Friday on evening. Monday morning kita balik.

Aku: Oh yeke. I kena apply cuti laa Isnin tu.

Brian: Haa better u apply. Or u later u just ambil EL

Aku: Ya i guess i el jela nnt.

Brian: Nice. This Saturday night i nk jumpa u kejap ye. Since u tak bg i tahu rumah sewa u then i jumpa u kt aeon area rumah u tu je. Can?

Aku: Can but for what?

Brian: Later u know laa.

Sabtu malam tu aku berjumpa dgn Brian di parking lot aeon. Dia parking di sebelah kereta aku. Kemudian memanggil aku masuk ke dalam keretanya. 'Hai baby. I miss u so much' kata Brian lalu mencium bibirku. 'Miss u more' balasku sambil menyambut bibir Brian.

Brian: So since kita nk ke jb this Friday, i nk bg u something.

Aku: Apa? Bg laa surprise time otw nnt.

Brian: No this thing i need to give u first.

Brian menghulurkan aku sebuah kotak kecil yg mengandungi pills.

Aku: Pills apa ni?

Brian: Ok listen. In Jb we both akan stay in same hotel room. So u know what gonna happen right. So i want u to take this start tomorrow. One pill a day.

Aku: What for? Pills ni utk apa?

Brian: Ni pills perancang. Later i wanna fuck and cum inside u.

Terkejut aku mendengar kenyataan Brian. Aku cuba menolak permintaannya Dia memujuk kena lembut dan meyakinkan aku akan keberkesanan pills ni. Akhirnya aku bersetuju. 'That's my girl' sambil tangannya merayap ke tetek ku.

Brian: Ehh u keluar tak pakai bra?

Aku: Coz i know u gonna do this laa.

Brian: Hahaha how u know haa.

Aku: U told me u are boobs lover kan. I know laa.

Brian: Clever girl.

Aku hanya memakai tshir berserta cardigan, berseluar track suit dan tudung bawal melilit kepalaku. Brian menolak ke atas tshirt lalu mula nyonyot puting ku. Tgn ku meraba mencari kotenya.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 19, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kehidupan BaruWhere stories live. Discover now