Voldemort'un Harry'i öldürmeme sebeplerinden biri evet, Harry'nin hortkuluk olması ama bir diğer sebebiyse Mürver Asa Harry'e aitti ve Harry ölümün efendisiydi. Önce mürver asa'dan başlayalım nasıl Harry'nin oluyor? Dumbledore'un öldüğü gece Draco Dumbledore'u silahsız bırakıyor. Bu da demek oluyor ki asa Draco'nun. Bilindiği üzere Mürver Asa ait olduğu efendisini kim silahsızlandırırsa onundur. Draco'nun ancak Malfoy Malikanesi'nde de Harry Draco'ya Expelliarmus çekiyor yani asa Harry'e geçiyor. Voldemort yanılıyordu çünkü asanin sahibini Snape sanıyordu. Ancak asa asla Snape'in olmadı. Voldemort, asanin sahibini kim öldürürse onun olduğunu sanıyordu. Asa Voldemort'un elindeyken Harry'i öldürmeye çalıştığı zaman ölmedi çünkü Voldemort Harry'nin içindeki hortkuluğu kendisi öldürdü.ve Mürver Asa kendi sahibini öldürecek kadar aptal değil. Dumbledore hem Harry'e ölüm yadigarlarını bırakarak hayatta kalmasını hemde ölmesini planlıyordu. Harry ölmeliydi çünkü hortkuluktu ve kendi hortkuluğunu Voldemort kendi yok etmeliydi. Hayatta kalmasiniysa ölüm yadigarlarını bırakarak sağlıyordu. 1. Sinifta Harry'e Görünmezlik Pelerini'ni, Altın Snitch'in içindeki diriltme taşı ile ve son olarak Mürver Asa ile ölümün efendisi Harry'di.Hani Hagrid ne diyordu:"Dumbledore büyük adam!"
Uğraştım, bu kadar yazdım. Lütfen 1 vote'u bana çok görmeyin. Emeğe saygı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER & POTTERHEAD OLMAK
Non-FictionHarry'yle ve benimle sonuna kadar birlikteyseniz ithafı size. Telif Hakları Saklıdır.