Her 10 Kasım'da yağmurun yağdığı, gökyüzünün bile yokluğuna ağladığı, bir ülkenin yetim kalışının, o günde içindeki yokluğu hissettiği, siren seslerini duyunca tüylerinin diken diken olduğu, gözlerinin dolduğu, o siren sesini, o acıyı içinde, her zerrene kadar hissettiğin bu günü unutma Türk evladı. Mustafa Kemal Atatürk'ü unutma,unutturma. Dünya'daki bütün liderlerin en üstününü, en yakışıklısını, en zekisini, en mükemmelini unutma.
Her 10 Kasım'da solar güller. Bir günlüğüne de olsa ağlar gök. Bir dakikalığına da olsa durur hayat. Tek bir saniyenin insana ne kaybettirdiğini hepimiz biliyoruz. Tek bir saniyede bir baba kaybetti bu millet. Tek bir saniyede kendini kaybetti bu millet. O bir saniyede kendini kaybetti millet.Her geçen yıl,her geçen gün içimizdeki bu aşk ve özlem artmıyor mu? İnsan hiç görmediği birini de özleyebilir, ona minnet duyabilir. Özler insan, özlemini içindeki en küçük hücreye kadar hisseder. Ağlar insan. O siren sesini duyunca ağlar.
"Ey Türk istikbalinin evladı! İşte bu ahval ve şerait içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır. Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur."
"Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır. Ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır."
"09.11.1938 09.04.59"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER & POTTERHEAD OLMAK
Non-FictionHarry'yle ve benimle sonuna kadar birlikteyseniz ithafı size. Telif Hakları Saklıdır.