First Love

764 40 2
                                    

                               Part(1)

Unicode

"ကျွန်တော်သူကိုတွေ့လိုက်တယ် သူမပြောင်းလည်းသေးဘူး ယခုထိကြည့်ကောင်းတုန်း   ကြည်ပြာရည်ဝေတဲ့အကြည့်တွေနဲ့ ကြည့်တက်တဲ့ ကျွန်တော်မုန်းချင်ပေမဲ့မုန်းမရတဲ့သူ"

"Jinnie လေးဘာတွေငေးနေတာလည်း  ကိုယ်လာတာတောင်သတိမထားမိပဲ့နဲ့ "

"ဘာမှမငေးဘာဘူး Taeရယ်ဒီအတိုင်းရှောက်ကြည့်နေတာပါ"

"အင်းပါဒါနဲ့ ဒီနေ့ကိုယ်ပွဲတစ်ခုတက်မလို jinnie လေးလိုက်ခဲ့မယ်လိုကတိပေးထားတဲ့နော်"

"အင်းပါ jin လိုက်ခဲ့ပါမယ်"

"Jin လေးမုန့်လည်းမစားဘူးအရသာမရှိလိုလား"

"မဟုတ်ပါဘူး မစားချင်လို"

"ဟားဟား ကိုယ့်jinnieလေးကဘာမှမစားချင်ဘူးတဲ့ ကြားဘူးသမျှစကားတွေမှာ အထူးဆန်းဆုံးစကား"

"Taeနောမစနဲ့ jinnie  စိတ်ကောက်လိုက်မှာနော်"

"စိတ်တော့မကောက်လိုက်ပါနဲ့စားပြီးရင် ညဝတ်ဖို့အဝတ်သွားရွေးရအောင်"

"ဟင်jinnie ရှိတာပဲ့ဝတ်ခဲ့မယ်လေ"

"မရဘာဘူး ကိုယ့်ကကိုယ်ချစ်သူလေးဘယ်လောက်ချောကြောင်းလှကြောင်းကြွားမလို"

"အင်းပါအဲ့ဒါဆိုသွားမယ်လေး"

(တစ်ယောက်လက်ကိုယ်တစ်ယောက်ဆွဲပြီး ပျော်ရွင်စွာထွက်သွားသောကောင်းလေးနှစ်ယောက်)

(သူတို့နှစ်ယောက်ကြားအရင်လူပြန်ဝင်လာရင်ကောအဆင်ပြေနိုင်ပါမလား)

........................................................................
At night...

"Jinnie လေးရေမပြီးသေးဘူးလား ကိုယ့်အသဲလေးကမပြင်လည်းချောတာပဲ့ကိုဘာတွေလုပ်လိုကြာနေတာလည်း"

"လာပြီး Tae ဘာလည်းစောင့်ရလိုငြိုငြင်တာလား"

လူထွက်မလာသေးဘူး အသံစွာစွာလေးနဲ့ပြန်ရန်တွေ့နေတဲ့ကျွန်တော်အသဲနစ်အောင်ချစ်ရတဲ့ ကျွန်တော်အသဲပေါက်jinnieလေး

(ဆင်းလာပါပြီး ချောလိုက်တာဆိုတာနတ်သက်ကြွေလာတဲ့နတ်သား​လေးကြလို ကြည့်နေရင်ကိုဆွဲနမ်းလိုက်ချင်တာ)

First LoveWhere stories live. Discover now